Gå til innhold

Interesse for Stance treff, sesongen 2011?

Ranger emnet


Espen-S

Anbefalte innlegg

eg er med! har coilovers på bestilling og brocka ligger på hyblen ;)

 

er nok best å kombinere det med noko anna ja, feks andre biltreff? og er det snakk om våren el sommer? kombinere det med gatebiltreff?

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan kombineres med biltreff, men Gatebil pleier det å være ganske trangt om plassen..

 

tenkte kanskje ikkje på samme plassen, men ein plass i nærheita :)

 

feks ein stor parkeringsplass :P

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en mulighet, kombinere det med et gatebiltreff, f.eks samles på formiddagen noen timer på lørdag, i nærheten av rudskogen, også stikke til rudskogen før og etter treffet for de som skal ligge over eller bare bort for å kikke

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en mulighet, kombinere det med et gatebiltreff, f.eks samles på formiddagen noen timer på lørdag, i nærheten av rudskogen, også stikke til rudskogen før og etter treffet for de som skal ligge over eller bare bort for å kikke

 

Det var ikke dumt. Vi trenger jo ikke samles på rudskogen. Er nok av steder rundt om i sarpsborg vi kunne samlet oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en mulighet, kombinere det med et gatebiltreff, f.eks samles på formiddagen noen timer på lørdag, i nærheten av rudskogen, også stikke til rudskogen før og etter treffet for de som skal ligge over eller bare bort for å kikke

 

Det var ikke dumt. Vi trenger jo ikke samles på rudskogen. Er nok av steder rundt om i sarpsborg vi kunne samlet oss!

 

x2

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir iallfall holdt et i 2011 på samme sted og ca samme tid som i sommer, kanskje noen flere og.. :)

Bra. Vi kommer fra Hedmark i år også ;) Denne gangen har jeg i tillegg fått tilbake lappen, slik at jeg kan stille med min egen bil :p

Jeg kommer derimot ikke på et "stance" treff som kombineres sammen med f.eks. møkkete gatebil.

 

Hvis man ikke gidder å kjøre til- og fra treffet så er man ikke ivrig nok. Så enkelt er det. Over sjøen så kjører de ofte over flere dager for å komme på treff, mens her i Norge så gidder ikke folk å møte opp hvis det er snakk om over to timers kjøring.

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Vi kommer fra Hedmark i år også ;) Denne gangen har jeg fått tilbake lappen også :D

Jeg kommer derimot ikke på et "stance" treff som kombineres sammen med f.eks. møkkete gatebil.

 

Hvis man ikke gidder å kjøre til- og fra treffet så er man ikke ivrig nok. Så enkelt er det. Over sjøen så kjører de ofte over flere dager for å komme på treff, mens her i Norge så gidder ikke folk å møte opp hvis det er snakk om over to timers kjøring.

 

Det er det jeg kaller motivasjon! :)

 

Tenkte vi kunne kjøre flere ganger i 2011 jeg. Ett vår treff, og noen sommer treff! Alltid morro å se hva folk har slengt sammen etter vinterperioden.

 

Har en kamerat som kansje kan får til en treff plass i Porsgrunn rett ved e18, som har vaskeanlegg og understells spyling etter kjøreturen.

 

Hadde iallefall vert morro med ett rått vår treff! :)

 

jeg kjører gjærne noen timer for treff, så lenge det er verdt å få med seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste man bør tenke på er at man ikke legger det til de store biltreffene der politiet gjerne holder store tekniske kontroller. Er vel ganske få av folkene som kjører stanca bil som faktisk har høyden og oppsettet godkjent. Er ikke så veldig gøy at hele gjengen enten får kjøreforbud eller må vise bilen hos SVV i orginalstand...

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer derimot ikke på et "stance" treff som kombineres sammen med f.eks. møkkete gatebil.

 

Hvis man ikke gidder å kjøre til- og fra treffet så er man ikke ivrig nok. Så enkelt er det. Over sjøen så kjører de ofte over flere dager for å komme på treff, mens her i Norge så gidder ikke folk å møte opp hvis det er snakk om over to timers kjøring.

 

åja, okei.

 

kom opp her då, så kan vi kjøre sammen dei 60 mila for eitpar timers biltreff.

 

og kva er så utruli møkkete med gatebil???

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er en ting, ett Stance treff er noe annet. ;)

 

Gatebil er morro det.

 

Trur ikke en skal rote seg inn i noe teknisk asså, da står det plutselig 50 biler, avskilta med mangel lapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Vi kommer fra Hedmark i år også ;) Denne gangen har jeg i tillegg fått tilbake lappen, slik at jeg kan stille med min egen bil :p

Jeg kommer derimot ikke på et "stance" treff som kombineres sammen med f.eks. møkkete gatebil.

 

Hvis man ikke gidder å kjøre til- og fra treffet så er man ikke ivrig nok. Så enkelt er det. Over sjøen så kjører de ofte over flere dager for å komme på treff, mens her i Norge så gidder ikke folk å møte opp hvis det er snakk om over to timers kjøring.

 

Helt riktig! Jeg ble skikkelig imponert over Hamar-gutta (longest distance var jo Koppang :)) Satse på at det blir større i år! :) Men kvalitet > kvantitet

 

Stance-meetet på Liertoppen var sånn JEG iallfall mener at et biltreff skal holdes, low profile og laid back holdning, IKKE noe Gatebil-vås eller annet som tiltrekker purk, biltilsyn og feil oppfatninger fra publikum.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår