Gå til innhold

Mysterie bil<3

Ranger emnet


RogerRagger

Anbefalte innlegg

Satt her og tenkte at hvor utrolig artig og tøft hadde det itte vært og kjøpt en bruktbil til en billigpenge pussa den opp i garasjen hemmelig, lakkert den svart og sota ruter og ingen skulle ha visst om det!

 

Kun jeg skulle visst at den var min og jeg skulle kun ha kjørt rundt i bygda alene og på kveldstid! Jeg liker det litt mystisk og når jeg leser på Facebook :"Hvem er det som eier den bilen?" begynner jeg å glise å skulle ønske det var meg! At selv mine bestevenner lurer på hvem FAEN det er som har den kjerra!

 

Så derfor spør jeg dere kjære forum med-medlemmer! Hvilken bil til 30.000 pluss/minus ville kledd å være den "Mystiske svarte bilen ingen vet hvem eier?" :D

Tusen takk for alt svar! Hilsen Kim!

'85 Ford Granada 2.3 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten svart opptrimma subaru justy :D

 

...Med snøskutermotor, for eksempel en 3-sylindra 1000ccm. MED snorstart i dashbordet. Det er et prosjekt jeg har lyst til å se :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REGNR AB12345

 

sendes til 2282 :)

 

 

Eller bare ringe til BT.

 

Du får alle opplysninger om bilen (eier, adresse, tidligere eiere,...)uten noen begrunnelse.

 

Kjøretøyregisteret er (desverre) offentlig i Norge.

 

Dette kan være et problem for folk med fine, ettertrakta biler. Plutselig en dag er garasjen tom!

 

Men det finns land hvor det er ennå mere offentlig. F.eks. enkelte Kantoner i Sveits. Der ligger kjøretøyregisteret ute på nettet.

 

Mens i andere land, f.eks. Tyskland, får du ikke noen opplysninger. Først etter søknad og begrunnelse (strengt personvern).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår