Gå til innhold

Deler til Golf 2/Jetta 2 selges/gis bort

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

-Rusta panser uten bulker.

-GTI-grill med ekstralys. Grillen er litt ødelagt, men kan brukes.

-Grillist til dobbeltlykta grill.

-Takgrind fra Boble, tilpasset Golf 2. Sliten i lakken og noe ujevne sveiser, men ser bra ut på et rat-prosjekt. Enkel å montere.

-Luisi-ratt med boss/nav.

-Et par lister/skjermbeskyttere til bakskjermer.

-Girkule av golfball.

-DTM-potte, flexirør og tilpasset kardangbøy.

 

Skal slenge inn flere bilder etterhvert, men for de som gidder å lete ligger det bilder av omtrent alt i tråden om Golfen min.

 

Takgrind:

DSC00653.jpg

DSC00652.jpg

DSC00630.jpg

DSC00629.jpg

 

GTI-grill m/ list:

DSC00574.jpg

DSC00507.jpg

DSC004862.jpg

 

DTM-potte m/flexirør:

DSC00476.jpg

DSC00477.jpg

DSC00474.jpg

 

Luisi-ratt m/nav:

DSC00100.jpg

 

Skjermbeskyttere. Jeg har noen ekstra som har klips intakt:

DSC00133.jpg

 

Skal ikke ha mye for delene, vil bare få de unna siden bilen er bytta ut. Send PM om interesse, så avtaler vi en pris. Sender mot at kjøper betaler frakt såklart.

 

Mvh. Terje

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bud på 500 på grinda.

 

Har ikke papirer på rattet nei, dessverre. Kjøpte det brukt på finn, betalte selv 700 for det, så jeg vet ikke. 500,- kanskje? Er i samme stand som når jeg kjøpte det, og har ikke peiling på hva sånt koster.

 

DTM-potta er det jallaløsning på siden det egentlig tilhører en Passat. Jeg tok bakre del av eksosrøret fra en delebil og kappa av bakpotta. Klemte så fast flexirøret og DTM-potta med klemmer. Om man bruker litt mer tid på det enn det jeg gjorde, kan det bli bra, bare jeg som var litt lat;)

 

Betalte 300 for bare potta selv, så muligens 250-300 for hele sulamitten. Tror ikke det er rust på det, kanskje litt overflaterust. Selve potta er litt bulkete, men det er grom lyd i den:)

 

Edit: Som du ser på bildet er det litt rust på flexirøret, men det tar du lett med negerkuse tenker jeg. Du ser også at skjøten mellom org. eksos og flexi har et åpenrom pga. feil dimensjon på rør, men det fikses med en overgang. Mulig jeg har det liggende og.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rate vil jeg ha men vil bare se hva lønna mi sier på onsdag:) så for jeg håpe den ikke blir solgt..

 

potta er jeg usikker på enå men kan ta kontakt med deg på pm på onsdag så skal du få et svar :)

 

m.v.h truls

 

Den er grei, selges til høystbydende:)

 

Mvh. Terje

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår