Gå til innhold

Forza Motorsport 4

Ranger emnet


Hoccy

Anbefalte innlegg

Ble veldig fornøyd på onlinetesten på Rivals mot deg momo, på Top gear kortbanen.. Hadde ikke trodd at jeg ville klare å slå deg der :)..

 

Fant og ut etterpå når jeg kjørte mot en annen på vennelista at man kunne trimme bilene der, men hvordan noen klarer SÅ gode tider, det fatter jeg ikke... (tror jeg har 48 eller no, og de beste har 42!!)

 

 

Bekklund: Merkelig, er lettest å ta folk i nedbremsing..... Bremser du så du står på 4 stive hjul du eller? Vanligvis kan man bremse noen meter etter AI

 

 

btw: Ny Gamertag.. Wrasko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer nye biler på tirsdag...

 

2012 Lamborghini Aventador

2012 Aston Martin Virage

2011 Audi R15++

2011 Audi RS3

1957 CHevy Bel Air

2012 Dodge Charger SRT 8

2011 Ferrari Risi Competizione F458 Italia

2013 Ford Focus ST

1992 GMC Typhoon

2011 VW Scirocco R

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dem som har vurdert og kjøpe Kinectsensor for å få tatt den achievmenten, dropp det om du/dere har den gamle maskina, kontakta vil ikke passe! Faen så irritert jeg er! Fått tak i kinectsensor også viser det seg at jeg ikke får brukt den pga USBjæveldrittet! Må ha den nye 250gigs maskina for den har den spesielle inngangen.

 

Har sjekka litt, viser seg at dem som har den gamle maskina må ha en ekstra strømledning for at det skal virke..

http://www.eurogamer.net/articles/kinect-needs-separate-plug-on-old-360s

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man nå er inne på irritasjonsmomenter... Jeg blir kastet ut av Xbox Live i tide og utide!

 

Sitter og kjører Rival Challenge, og plutselig kommer Xbox-meldingen: "Du er logget av Xbox Live". Det blir da ekstra surt hvis jeg klarer og slå tiden/scoren på den eventen jeg kjører. OG DET HAR HENDT EN DEL GANGER ! ! ! :drive2angry2:angry::adolf::ex_machin:fuckme2:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litek: Hmm, kan høre med en om jeg får lånt hans da kanskje..

 

Når man nå er inne på irritasjonsmomenter... Jeg blir kastet ut av Xbox Live i tide og utide!

 

Sitter og kjører Rival Challenge, og plutselig kommer Xbox-meldingen: "Du er logget av Xbox Live". Det blir da ekstra surt hvis jeg klarer og slå tiden/scoren på den eventen jeg kjører. OG DET HAR HENDT EN DEL GANGER ! ! ! :drive2angry2:angry::adolf::ex_machin:fuckme2:

 

Er ikke bare dårlig signal fra ruteren da? Bruttern sliter med det om han kobler seg på nettet til naboen, signalet kan være 3 av 4 streker, plutselig detter det ned til 1 eller 0 og han blir hivd ut :p

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare dårlig signal fra ruteren da? Bruttern sliter med det om han kobler seg på nettet til naboen, signalet kan være 3 av 4 streker, plutselig detter det ned til 1 eller 0 og han blir hivd ut :p

 

Dårlig signal fra ruteren skal ikke være problem lenger, siden jeg har koblet Xbox'n til ruteren via kabel. ;)

Og dessuten, står ruteren ca 1,5m fra Xbox'n.

 

Men, det som kan være problemet, er at det er trådløs internett inn til huset. Jeg bor slik til at jeg ikke får bredbånd via kabel inn til leiligheten. Jeg trodde at det var hastigheten som var problemet her. Husverten oppgraderte hastigheten fra leverandøren, men det hjalp ikke gitt. Kjøpte også en egen ruter (koblet opp mot husverten sin trådløse ruter tidligere). Vi hadde 1500kbps-linje før, fordelt på 3-5 PC'er samtidig. Husverten oppgraderte til 5000kbps-linje, men måler kun 2500kbps på itavisen sin bredbåndsmåler. Men, det måler husverten også, på sin ruter. Det står en switch etter antenna, og deretter en kabel fra switch'en til min ruter og en til husvertens ruter. Mulig switch'en deler hastigheten i to...?

 

Utrolig kjedelig å ikke få spille online.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår