Gå til innhold

Elektrisk feil, Kia Pride '99

Ranger emnet


GaryOak

Anbefalte innlegg

Hei

 

Denne er feilplassert, men siden det ikke er en kategori for Pride så tar jeg sjansen her :)

 

Jeg har et elektrisk problem jeg ikke komme til bunns i. Problemet er at viskerne og kupeviften ikke fungerer. Dette har oppstått over tid, og det fungerte å "vrikle" på den sorte ledningen på hovedsikringen for å få de igang. Dette fungerer ikke lenger og jeg leter etter svar for å få ting igang igjen. Sikringene er hele og pene.

 

Legger ut en "dusør" på kr 500,- til den som gir info som resulterer til at problemet blir løst.

 

På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår