Gå til innhold

Kjøp av e36

Ranger emnet


Karlzen

Anbefalte innlegg

hei, funderer litt på e36 sjøl om jeg har alltid sett det som kebab tralle, så laver snøen ned og det er kjipt å kjøre forhjulsdreven bil...

 

Men åssen er egentlig e36 318 da? er det mye feil på dem og er det mange gjengangere av feil som er dyre å fikse? jeg ser jo mange ruster lett, og hvordan er detta med aksler, tåler dem å sladde litt i snøen og slikt eller er det som på mercedesen jeg hadde, at etter 5 minutter med sladding så begynner drivverket å lage "klagelyder"...

 

jeg er ikke typa som herjer mye på tørr asfalt, men på snø er det jo ikke like ille å leke seg litt når man veit hvordan man kjører en bakhjulsdreven bil... har god erfaring fra tidligere med å kjøre det, men har aldri vært borti e36, har faktisk aldri vurdert dem...

 

Folk jeg spør sier jo at 99% av disse allerede er utherja og om dem er til salgs, så er det fordi selgerne vet at bilen ikke tåler behandlinga deres så mye lenger...

"bedre å kvitte seg med det før det går i stykker" mentalitet er jo kjent....

 

Når jeg ser kjapt over, så er det veldig mye hjemmemekk på disse... så det er jo om å gjøre å ikke gå i fella når jeg skal kjøpe da...

 

Men er det noen som har råd og synspunkter som kunne hjelpa meg litt på vei?

Jeg ser etter en bakhjulsdreven bil som tåler litt leking, men samtidig at man kan sette seg å kjøre langt på tur uten problemer, og selvfølgelig sitte behagelig...

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår