Gå til innhold

Enda et spm om Militæret!

Ranger emnet


golf_IV

Anbefalte innlegg

Har seg da sånn at jeg er innkalt til førstegangs tjeneste for det norske land.....

 

 

Skal inn i januar men

 

 

Jeg fikk rygg skade i sommer. blei sendt inn papirer på dette samt lege erklæring på migrene og tidligere skader.

 

 

Jeg skal alikavel inn med migrene og rygg skade, etter at papirene blei sendt inn blei helsestatusen min satt ned fra 9 til 7,

 

har skjønt at er en lege som skal undersøke meg på gardemoen,er vist han som avgjør om jeg skal videre.

 

noen som kan bekrefte at de tar inn folk med migrene? har snakket med mange om dette og de sier nei alikavel så får jeg brev om påminnelse osv osv.

 

Passer egentlig passe drit da det begynner bli mye gjøre på jobben og ting skal skje i de tidene jeg skal inn. noe som passer ekstremt dårlig og kunne tenkt meg slippe..

 

 

non meninger? ikke vits komme med dumme komentarer fra folk som IKKE har vært der!

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ville inn, hadde alt bra både fysisk og iq-messig, og sa klart og tydlig at jeg på ingen måte har problemer med migrene (sa at jeg ikke hadde hatt på minst 1 år når jeg var på sesjon) selv om jeg fikk utskrevet medisiner for det på ungdomskolen, ble stemplet som ikke tjenestedyktig. Når jeg kommer til makten skal jeg sørge for at legen som erklerte meg det mister lisensen sin for godt, og må jobbe med å skrubbe oppkjørselen min med tannbørste resten av livet. Makan til inkompetent tulling.

 

Dette blei litt avsporing, men det er min erfaring. De sa klart og tydlig fra til meg at de hadde en nulltolleranse for migrene. Ryggskaden vil nok også hjelpe deg i kampen mot førstegangstjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man slipper ikke da man får bare utsatt det. for og slippe militæret må man bli dimitert. da er man ferdig og kalles ikke inn.

 

jeg mente og at det hadde 0 toleranse for migrene. men tydeligvis ikke, har hatt det en del dette året her, ca 4 ganger i mnd. vært en pause fra det for 2 år siden, da var det 3 år siden jeg hadde hatt det.

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke vært i militæret sa enkelt å greit i fra for 7 år siden at de kan kjøsse meg i ræva fordi jeg IKKE er intressert i å leke warhero i skogen. jeg vil jobbe og gjøre det jeg skal i samfunnet for å tjene penger og leve livet..

 

hakke hørt en dritt fra dem. og ikke skal jeg heller!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår