Gå til innhold

Min Golf 5

Ranger emnet


trek2

Anbefalte innlegg

Golf 5 2.0 TDI 2004 mod. Chippet, har papirer om at det angivelig skal være 194 HK og 450 NM. Hatt den i eitt år no, er kjeeempe fornøyd. Ingen problemer what so ever! :) Går som faen, rett og slett ein gøy bil! Kjøpte på Østlandet i fjor, no går den i Bergen.

Km 73 000 når eg kjøpte den, nå har den gått 103 000.

 

w8okr5.jpg

1z50zsp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er originalt 140 hk. :)

 

Chippen kommer fra Oslo ein plass, husker ikkje kor d var, men senteret er visst norges største/beste på chipping. Kan hende dei var spesialisert seg på Vw/ Audi, husker ikkje hva selgeren fortalte meg.

 

Ja, men mine baklykter er mykje mørkere. Kan laste opp eit bilde senere. Gjør seg godt på bilen med LED, anbefales! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

er det du som har xenon i tåkelykta?? viss det er deg så få justert lyktane. dei blender så innihel....!

eller fin bil.

forresten, er det du som bur på sotra/øygarden og kompis til simon??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terjeth: Rutene er sotet heilt fram, skal ta senkingen etterhvert :)

 

MacGyver93: Ja, flott dei ! Ty :)

 

 

 

jettamaster: Hehe stemmer det, har hatt den diskusjonen med deg tidligere i høst ! :P Har prøvd å justere dei, skal jo være ganske enkelt egentlig, men er faen ikkje lett å få dei til å lyse ned i bakken gitt... :shake Sotra og Simon hørtes kjent ut ja :klovn:

 

 

Sn0mann: Off, ikkje musikk i mine ører, syns faktisk eg har lest litt om det selv inne på nettet. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jettamaster: Hehe stemmer det, har hatt den diskusjonen med deg tidligere i høst ! :P Har prøvd å justere dei, skal jo være ganske enkelt egentlig, men er faen ikkje lett å få dei til å lyse ned i bakken gitt... :shake Sotra og Simon hørtes kjent ut ja :klovn:

 

Hvis du justerer de rett ned i bakken, kommer de ikke til å blende noe jævlig på våt asfalt da? Har blitt blendet av gjenskinn i veien flere ganger selv iallefall.

 

Men hvor viktig er det egentlig? Bruker du tåkelysene ofte?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jettamaster: Hehe stemmer det, har hatt den diskusjonen med deg tidligere i høst ! :P Har prøvd å justere dei, skal jo være ganske enkelt egentlig, men er faen ikkje lett å få dei til å lyse ned i bakken gitt... :shake Sotra og Simon hørtes kjent ut ja :klovn:

 

me møttes i garasjefesten til simon og maiken. huska at me hadde ein diskusjon ang tåkelysa. løsningen er å sette i vanlige pærer og drite å kjøre med dei når det er vått ute;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår