Gå til innhold

Min første 240! :)

Ranger emnet


Substain

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått skilter på bilen og bilen står fint parket rett utenfor vinduet.

Fått fjærnet litt harry-trekk fra setene, Leopard-mønster!!!

Holdt på å le meg ihjel når jeg tok de ut!

Fjærnet litt dritt fra speilet... 4 forskjellige greier... en busk av noe slag og noe annet dritt!

Hva faen gjør sånt i speilet?!?

 

Ja ja... nok om det.

 

Skal ta med bilen til vaske hallen og gi den en liten vask så jeg får fjærnet en del is.

Fjærne 1000 metere fra grillen og en endestuss som ser ut som kom skal vi gå å drite!

Prøve å få lakert litt div. Er lakkert grønt på hengerfestet og rundt bremseskivene... Ser jo ikke ut på den bilen. Skjønner ikke hva folk tenker jeg..?

Nå syter jeg mye, men jeg syntes 240'n er en fin bil.

Så når folk går å lakerer sånt grønt på en bil som er sølv og har sorte fangere og lister, så mener jeg det er en kortslutning ett sted...

Det er nå meg.

 

Lot bilen stå å gå en stund så den ble god og varm, hadde stått i flere mnd untatt når jeg var å så på den. Var veldig god å kjøre og motoren går som en klokke.

Så når jeg kjørte hjem fra Aurskog var det utrolig digg å legge ut ræva litt på de glatte veiene...

Deilig å hå bakhjulstrekk igjen!

 

 

Skal få tatt noen før og etter bilder, så dere kan få se den litt bedre.

When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tall litt før og etter bilder.

Har ikke fått lakert noe ennå, men har fått tatt av endestussen på eksosen, 1000 metere er kastet, og en haug med søppel som setetrekk og div gamle tau som lå i bagasjerommet.

 

Før:

 

IMG_0012.jpg

 

IMG_0013.jpg

 

IMG_0014.jpg

 

Har også gått til innkjøp av en Haynes bok til bilen.

 

IMG_0018.jpg

 

Etter:

 

IMG_0032.jpg

 

IMG_0024.jpg

 

IMG_0022.jpg

 

IMG_0028.jpg

 

IMG_0030.jpg

 

IMG_0020.jpg

 

IMG_0026.jpg

When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått skilter på bilen og bilen står fint parket rett utenfor vinduet.

Fått fjærnet litt harry-trekk fra setene, Leopard-mønster!!!

Holdt på å le meg ihjel når jeg tok de ut!

Fjærnet litt dritt fra speilet... 4 forskjellige greier... en busk av noe slag og noe annet dritt!

Hva faen gjør sånt i speilet?!?

 

Ja ja... nok om det.

 

Skal ta med bilen til vaske hallen og gi den en liten vask så jeg får fjærnet en del is.

Fjærne 1000 metere fra grillen og en endestuss som ser ut som kom skal vi gå å drite!

Prøve å få lakert litt div. Er lakkert grønt på hengerfestet og rundt bremseskivene... Ser jo ikke ut på den bilen. Skjønner ikke hva folk tenker jeg..?

Nå syter jeg mye, men jeg syntes 240'n er en fin bil.

Så når folk går å lakerer sånt grønt på en bil som er sølv og har sorte fangere og lister, så mener jeg det er en kortslutning ett sted...

Det er nå meg.

 

Lot bilen stå å gå en stund så den ble god og varm, hadde stått i flere mnd untatt når jeg var å så på den. Var veldig god å kjøre og motoren går som en klokke.

Så når jeg kjørte hjem fra Aurskog var det utrolig digg å legge ut ræva litt på de glatte veiene...

Deilig å hå bakhjulstrekk igjen!

 

 

Skal få tatt noen før og etter bilder, så dere kan få se den litt bedre.

 

Er faktisk heilt enig med deg :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene for bilen er jo at den skal se helt clean ut.

 

Når det angårt lykter bak er jeg ikke sikker ennå.

Mulig det blit hvite glass rundt hele bilen, men skal ikke se bort ifra at baklyktene blir 50-50 hvit-rød.

Kommer veldig ann på hvilken farge jeg kommer til få på bilen.

 

Det blir ikke gjort noe med bilen nå i vinter bortsett fra ny clutch og nytt eksos annlegg.

Vurderer å kjøpe 2,5" effektannlegg med en gang, bare for å ha gjort det.

 

Mulig det blir å kjøpe noen nye vinter dekk med felg til bilen også.

 

Har liksom ikke noe sted å stå heller og det er alt for kaldt ute til å gjøre noe som helst bortsett fra å fyre opp bilen å skrape is.

When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

fin bil :D! men ja jeg er helt ening med deg substain ;) grønt hengerfeste ekke fint XD ekke fint uansett farge på bilen! XD men den blir nok bra nå :D gasser denna bilen her ? åssen mod var det ? 83 ? uansett :D sette på grenrør med rakrør hele veien ut bak(bare husk å spare den bakerste lyd dempern ;) så den ikke bråker for mye),porte toppen,plane toppen,å et digert koooon filter rett på gassern gjør seg :D masse masse power å en fin groom lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lenge siden jeg har vært inne her nå...

Bilen er solgt, fikk 8000,- for den. Måtte flytte og hadde ikke plass å stå lenger.

Solgte den da til en som skal ta den ifra hverandre og bygge den opp igjen, så den er i gode hender.

When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår