Gå til innhold

Varm motor og kald kupe.


nmoe81

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Ford sierra 2.0 som plutselig har funnet ut at den ikke har lyst til å sende varm luft inn i kupeen.

Når jeg starter motoren går det veldig fint, bilen som som normalt og sender varme inn. Men når jeg kommer inn i litt kø situasjoner blir motoren veldig varm og den stopper sende varm luft inn i bilen. (det kommer ikke ren kald luft hele tiden, noen ganger blir bare luften litt kaldere)

Å når jeg kommer meg ut av køen å gir på igjen får jeg varme i bilen og temp på motoren går drastisk ned.

Hjelp, vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår