Gå til innhold

Min 1973 Volvo 144 De Luxe

Ranger emnet


Fairlane500

Anbefalte innlegg

Hallo.Totning her som har berga en gammal Totning,en 73' 144.

Må ha en omgang med bremser før kontroll.

Småsint B20 som får 2 doble Webere og Grenrør etterverdt tenker je.

Lakken var skikkelig matt og nermere rosa enn rød!Men gjorde seg med litt voksing og polering heldigvis.

Slik den så ut ved henting! August 2010!

DSC03615.jpg[/img]

April 2011 sammen med 1968 Volvo 145 KTM Vogna

DSC00115.jpg[/img]

Endret av Fairlane500

_______________________

1969 Ford Fairlane 500.

1967 AMC Rambler Rebel 770.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hadde en 74 142 for ca 1 år sia sjøl.. den var oransje med grønn framskjerm å grunningsflekker overalt.Enig med at støtfangera er mindre pene på 74 hehe,tok av den fremme på 142'n je hadde,plukka også av fanger'n bak en dag å da klarte je å bomme stygt på portåpningen når je skulle rygge inn i garasjen (kamerat som itte var noe særlig flink på å dirigere!) fikk retta ut bil å bytte baklykt å monterte på igjen støtfanger'n hehe

_______________________

1969 Ford Fairlane 500.

1967 AMC Rambler Rebel 770.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kalle de peeene biler men akkurat nå savner jeg '72 144DøLuxen min. Personlig foretrekker jeg '71 og '72 fronten og fangerne. Begge typene dørhåndtak funker utseendemessig for meg.

 

Var forresten stilig det panoramabildet ditt. :) Hva slags bruksstatus har den gule?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Har nå lakkert det nye frontstykket rødt og skåret ut ''ny'' innerskjerm fra delebil.Kommer på veien snart men ting tar tid med mange prosjekter på en gang og kun 1 garasje plass ;) men når innerskjermen er bytta er den kun kosearbeid igjen :) Volvo'n er helt i orden teknisk så blir skilt i løpet av vinter'n

_______________________

1969 Ford Fairlane 500.

1967 AMC Rambler Rebel 770.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...
Går framover med denne og ;) er igjen no småfiks med lys og litt småplukk.skar ha prøveskilter på den ei av de nærmeste helgene før je reiser på kontroll.Eneste je veit må byttes før kontroll er bremseslanger foran :)

 

NÅ er det 2013 og det er MARS og NÅÅ blir bilen Eu godkjent fordi den havna i miine hender!! ;D Lenge leve girlpower! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår