Gå til innhold

Solgt bil - oppgjør mottatt - men kjøper har ikke levert salgsmelding

Ranger emnet


soniva

Anbefalte innlegg

du har alt av papirer. bare levere inn salgsmelding du så er det skiftet eier. er ikke akkurat hokus pokus det der...

 

Nei, det er helt riktig :) Troppet opp kl 09:00 i dag. Leverte salgsmelding og del 2 av vognkortet. Noen kjappe tastetrykk og bilen er avsluttet for min del. Forsikring sagt opp :)

 

Hadde jeg gjort dette dagen derpå hadde jeg sluppet hele "angsten".

 

Trengte ikke engang kopi av id papirene til kjøper da dette var et enkeltmannsforetak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, godt å få det ordna!

 

Det er fort gjort å brenne seg på dette med salg av bil og omregistrering, og man kan ikke stole på noen, kun seg selv. Men det har du vel lært nå :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "artige" er at bilen allerede er solgt videre. da jeg sjekket org.nr så jeg at dette var registrert innenfor detaljhandel bil. Gjorde et søk på finn.no på fredag, og fant bilen der. Men han har gjort mye med den - fikset bulk, støtfanger, all rust, vasket motor :) Vanskelig å se på bildene, men han har kanskje gått over "steinmalingen" (unger som malte med stein) på panseret også :)

 

Min annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25048371

 

Hans annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25516632

 

Håper ingen her føler seg snytt hvis de har kjøpt bilen for nesten 15' mer enn jeg solgte for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ann kjøpe en bil uten og betale omreg på den vettu! da har den "skiftet" eier. altså bilen står fortsatt på gamle eieren mens nye eier bare har kjøpt den for salg. da gidder man ikke betal omreg på en bil man bare skal selge videre..

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår