Gå til innhold

Vurderer og starte med bilcross

Ranger emnet


jan_erik

Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjører med C ascona. Kjørt flere A finaler med denne, men aldri vært bud på den.

Ser ikke ut som om det er så mange som vil ha en sånn bil.

Litt rart for det er en bil det er lett å få i deler til, lett å skru på og som går godt.

 

Eller en Mondeo som jeg selv kjører, aldri vært bud på den heller.

Med unntak av han her oppe som kjøpte den sørpå.

 

Men uansett hva du får til å gå godt, så er det alltid noen som er ute etter bilen.

 

Men C Ascona/ Mondeo er ikke populære biler iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs jo litt ka du vil kjøra og då, vil du kjøra framhjul så trenge du kje legga så møkje peng ut i bilen for å komma høgt opp, men bakhjul (så eg kan tenka meg e møkje kjekkare å kjøra) må du ut me litt meir for å komma høgt opp, men dei så vinn me ein framhjulstrekk er ikkje lika god å kjøre så ein som vinn med bakhjul:)

 

skal du ha framhjul så ville eg anbefalt golf, lett å få tak i deler til dei, og går godt med original gti.

 

bakhjul ville eg anbefale volvo, kansje fordi eg har det og, men syns det er ganske greie bilar som eg lett å få tak i deler til. og holdbare motorar, ikkje minst.:)

 

men trur både golf og volvo er mangen som er ute etter, så om du mister bilen så bør du vara klar over det, men sånn er bilsporten;)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil du skal holde deg unna er BMW. De er populære..

 

ka er de så e bra med dei?

 

dei vanligaste bilane me drift bak i bilcross er vel volvo, bobla, bmw, mercedes, ascona. er det fleire?

Endret av volvo kjørar
eg hadde meir å skrive

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Låner denne tråden så blir det ikke unødig mange...

 

Jeg vurderer starte med bilcross, har tenkt litt på det av og til seneste par år men aldri kommet lenger enn med tanken :p

 

Når man har kjøpt utsyr og ikke minst bil, hvor mye penger pleier dere der ute bruke i løpet av et år?

 

ca er ok, eks 5k, 10k eller 15k?

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår