Gå til innhold

Golf II: VW Golf 2 GL - bruks bil, LTP!!

Ranger emnet


Golf II

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det har stoppet opp litt, det er 20-25 minus grader her så det er ikke noen temperatur og holde på med, men snart skal jeg ta bilen på skolen, og ta firehjuls kontroll på den og gå over foringer, rust under bilen og sånt. eventuelt se hvor det er hull på eksos anlegget

 

Okei, har vert kaldt hær å :(

høres lovende ut :thumb

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nei, må vel få en liten uppdate da xD

 

har hatt det travelt via skole så har ikke fått gjort så mye på bilen i det siste, men skal sende det jeg har fått gjort i alle fall :-)

 

 

har satt opp litt stereoanlegg i bilen:

DSC00021.jpg

DSC00023.jpg

DSC00024.jpg

 

 

så har jeg funnet meg noen sommer felger til sommeren :-D men mangler dekk på de da, men de får jeg altid til til og kjøpe.(men dette er bare midlertidige felger, skal kjøpe noen andre senere)

DSC00025.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

så selger jeg noen 17 tommers felger med utslitte dekk på

DSC00026.jpg

som sakt så er det 17 tommer og 7,5 tommer breie bolt sirkelen er 5x98 om jeg har målt riktig og innpress er 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Hei :) skjer det noe hær for tiden da??

BTW, Si ifra viss du vil selge setene dine! :=D

Har et sett med brune/gullfarvet seter du kan få billig. De er spessielle :)

 

Hei ja.

jeg selger dessverre ikke setene mine pga. jeg skal ha samme stilen i hele bilen

og det her ikke skjedd så mye i det siste pga. oppussing hjemme, men jeg skal begynne og holde på med bilen nå framover en stund, så den kansje blir ferdig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

da ble det en oppdatering som ble ganske sein, men bedre sent en aldri :D mye har blitt gjort siden sist jeg postet noe :D

 

 

så ble det noe bilder :P

 

IMAG0136.jpg

så ble alu felgene satt på, så er et steg nermere til at bilen er godkjent.

 

IMAG0140.jpg

har pusset ned senter på bremseskive og calipper og lakert calipperen rød og skiva sølv, men det på skiva vises ikke på bildet :S

 

så har jeg fikset så det er litt lys i bilen, som f.eks dashbord å cupeen :P bilder av det jeg har satt inn.

IMAG0146.jpg

varmeapperat styringa :P

 

IMAG0147.jpg

IMAG0148.jpg

det ene dørtrekket (har gjort samme med alle 4

 

IMAG0149.jpg

oppe i taket, det lyse du ser nederst er gjenskinn av CD spilleren, men de 2 blåe er der sveiva til takluka er

 

IMAG0151.jpg

oversikts bilde av alt, stolene er ute på dette bildet men.

 

IMAG0152.jpg

dørhandtaket, som dere kan se hvor dioden sitter

IMAG0153.jpg

ser hele dioden xD

 

 

måtte jo ha ett sommer bilde også :D

IMAG0163.jpg

legg merke til diode stripene jeg har instalert under fangeren :P

 

 

så har jeg fått skaffet meg subb elementer til bilen, resten får komme når jeg får mere penger :P

IMAG0177.jpg

IMAG0178.jpg

 

 

så har jeg noen bilder av det jeg holder på med før øyeblikket, og det er bagasjeluken som jeg har som forige eier har bygd om til "clean looc" luke som er dårlig arbeid, så måtte fikse opp på dette, så noen flere bilder :P

bildene snakker for seg selv

IMAG0181.jpg

IMAG0182.jpg

IMAG0184.jpg

 

så har jeg tatt bort VW merket og GOLF merket bak, har bilde av der GOLF mekre var, med masse støv av sparkel.

IMAG0183.jpg

 

 

 

sty for dårlige bilder, alt er tatt med TLF'en, men skal få til bedre bilder etter hvert, og alt av intereør er satt i bilen, men har ikke bilde av dette.

 

og er det noen som har en 90 fanger fram som de vil gi bort eller selge billig rundt nord trøndelag helst namsos/overhall/grong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fett med diodene syns jeg :)

 

Hvor fikk du tak i dem ?

OOg, hvordan gjore du det med varmeapparat saken ?

 

diodene får du kjøt på biltema for 20kr stykke, og det jeg gjorde med varmeapperat saken var og ta en parklys pære som jeg ikke hadde bruk for lengre og loddet av den sokkelen,(pæra passer perfekt inne i hullet der orginale pæra sto) så sagde jeg av den delen kontakten skulle inn på, så limte jeg fast pæren der, så koblet jeg bare opp xD og det ble bra :P skal set om jeg ikke får til og ta flere bilder av hva jeg har gjort i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer det noe bilder igjen, blant annet til deg RsTurbo94 :P

 

tar det først da, her har du et bilde på hvordan jeg har fikset så jeg har blått lys i viftekontrolleren

 

DSC01159.jpg

 

så til andre bildene :P

 

noen nye lys jeg har lagt inn i bilen :P

DSC01148.jpg

 

bilde av speedo

DSC01153.jpg

 

bilde under dørren, så dere kan se den ene dioden, har selvklart fordelt 3 stykk på hele siden, skal ha 2 på bakdørene også, men de var tom for dioder, så måtte vente litt xD

DSC01156.jpg

DSC01154.jpg

 

så til bagasjeluken min, har lakkert med zink på den nå, så skal jeg kjøpe grunning i morgen og ta hele bagasjeluken(jeg vet at zink fungerer som grunding, men jeg brukte det bare på bar mettal)

 

DSC01163.jpg

DSC01164.jpg

DSC01165.jpg

 

så har jeg som sakt tatt bort 2 merker bak på bilen, her har dere bilder av resultatet

 

Der Golf merket var

DSC01166.jpg

 

Der det runde VW merket var

DSC01167.jpg

 

 

 

så har man kommet til RUST!?!?!?!

 

her er bilde av kanalen helt i mot hjulbuen bak

DSC01171.jpg

 

Bilde av hjulbuen bak i framkant

DSC01170.jpg

 

bilde av hjulbuen bak i bakkant

DSC01169.jpg

 

bilde av kanalen ca. midt under fører døra(fyrtisk esken er for og ilustrere hvor stort hullet er)

DSC01172.jpg

 

 

 

Så ble det noen bilder av interiøret og hvordan jeg har fikset knapp til bagasjeluken og en knapp til de lysene som er oppe ved takluken og en knapp som ikke er tilkoblet ennå.

 

setene mine fulle av støv

DSC01177.jpg

 

DSC01174.jpg

 

feste måte til baksetene mine

DSC01180.jpg

DSC01179.jpg

DSC01178.jpg

 

så er det jo der jeg har min CD spiller da, har flyttet den så den ikke skal blende så mye og til en bedre plass, bytter ut den gamle plassen med enten 3 52mm instrumenter eller bare en svart plate, men her kommer et bilde av det i alle fall :P

DSC01182.jpg

 

 

 

så noen bilder av motor rommet

DSC01175.jpg

DSC01176.jpg

 

så et bilde av den 90 fangeren jeg har tengt til og bruke bak på bilen

DSC01168.jpg

 

så bilde av tanklokket som jeg har tengt til og bruke for og finne rett nyangse på lakken til bilen når jeg skal kjøpe lakk xD

DSC01181.jpg

 

så noen bilder av garasjen jeg holder til i

DSC01186.jpg

DSC01185.jpg

DSC01187.jpg

 

trangt om plassen om og pusse i alle fall

DSC01184.jpg

 

 

så et random bilde av noe jeg har xD

DSC01183.jpg

Endret av Golf II
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

lite med liv her inne... noen som har noe forslag som jeg kan gjøre??

 

noe jeg skal gjøre er og fikse kanalen på v side, så skal jeg sette rieger sideskjørt på bilen og prøve og finne meg en billig men bra 90 fanger for og ha fram på bilen, helst med tåkelykter i da :P

 

bilder kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha rieger sideskjørt da! :) Kjør heller på med 90'fangere for og bak, og GTI skjermbreddere :) Slik som min.

 

Men, der det runde VW emblemet var bak? Har du sveist igjen det hullet, eller sparkla igjen ?

 

har sett en som hadde prøvt og sparkle igjen, og det ble ikke bra, så jeg tok meg tid til og sveise:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår