Gå til innhold

Golf II: VW Golf 2 GL - bruks bil, LTP!!

Ranger emnet


Golf II

Anbefalte innlegg

måtte no starte en lite tråd om projektet mitt

 

 

jeg er en gutt på 17 år fra en liten kommune i nord-trøndelag som fant en billig Golf for 2000,- nesten helt rust fri og motor som er nyoverhalt

 

det jeg har gjort hittil er og ansaffe justerbart senkesett med TÜV papirer og jeg har skaffet meg en ny framskjerm (har vært i autoværnet en tur) ny tenningsbryter, skinn sæter, klarglass lykter framm og emblemfri grill

 

de små planene for bilen jeg har nå er og skaffe billige 90' fangere med GTi leppe og montere på, nye baklykter så jeg får bilen igjennom teknisk kontroll(kjent som EU kontroll) når jeg har gjort det så skal jeg starte på og kjøpe inn stereoanlegg

 

må vel slenge med noen få bilder, de er litt gamle, men det kommer nye bilder i morgen =)

Ja, jeg starter no en lite tråd om mitt lille projekt som kommer til og holde på en stund og har gjort det, men det er ikke så mye som har skjed da

 

 

dette er ting som skal/har blitt gjort:

 

Skinn seter fra colorline V

Klar Glass lykter fram V

Justerbart senkesett V

oppbyging av stereo annlegg Xdelvis bygget

klare baklykter V

Hvite blink lys framme i fanger V

emblem fri grill V

Nytt lås sett til bilen V

90 fangere V

tåkelys i 90 fangere V

 

Noen som kansje blir etter hvert

lakering i ny farge på bilen (blå farge)

 

Golf1.jpg

Golf3.jpg

Golf2.jpg

golf4.jpg

golf6.jpg

golf7.jpg

 

har desverre ikke bilder etter og ha byttet frammskjerm og grill på bilen.

 

Fikseaunet

Endret av Golf II
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har tengt det ja, men har ikke kjøpt inn ennå, begge lyktene er det sprekker i, så har god grunn til og bytte også så :-)

 

Har det da ja :)Kjøp likedan som jeg har, har kanskje et sett du kan få kjøpe av meg :)

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår