Gå til innhold

Sierdudet: Fiat punto GT prosjekt.

Ranger emnet


sierdudet

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg er splitter ny på forumet og vil herved fortelle lit om mitt prosjekt.

En punto gt er kanskje ikke noe som ringer en bjelle for folk flest, men dette er da en Fiat, med andre ord ettefølgeren til Fiat Uno turbo.

 

Mitt prosjekt utspiller seg da av en 5 dørs punto s 55 som jeg har byttet motor i til en 1,4 liter turbo fra en punto gt delebil som var vraket.

 

jeg har ennå mye igjen, men håper at noen her, eventuelt har noen tips/ råd, spørsmål osv jeg kan få svar eller eventuelt svare på.

 

jeg har endelig prøvd meg på windows movie maker og har laget en liten film av prosjektet mitt sålangt.

så håper jeg å få masse komentarer "helst her inne" da jeg skjeldent sjekker påstkassa på youtube. =) så her er den :

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=M1NPi4L9nN8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøve montert den ny støpte glassfiber fangeren på puntoen. det jeg gjorde var att jeg sprayet den gamle støtfangeren med spay lim og dekket til hele greia med sølv folie som jeg brukte sparkelspade for å få helt smuth, oppå den penslet jeg glassfiber på å dette fungerte rimelig greit, resultatet ble som dere ser på bildet heelt brukbart. fortsat pussing og småtteri som gjennstår da såklart.

 

 

 

DSC00765.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da Er vintern på vei bort å jeg kan se fiaten smelte frem fra snø-helvete =D. Er ikke mye som gjenstår føre denna kan koste bortover veien nå altså. MEN jeg trenger en Dynamo. jeg har rota bort den jeg hadde å trenger en ny, ekke noen som har noe liggende a? eventuelt noen andre fiat punto gt deler åsså, alt er intresangt så si ifra =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår