Gå til innhold

Låseventil på bremser bak ?????

Ranger emnet


hjellemorten

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har nett byttet det meste på bremsene og holder nå på å lufte. Ikke noe prob å få luftet fremme, men når jeg prøver bak kommer det ingenting. Pumper opp trykk på petalen, men når jeg opner lufteskruen synker ikke pedalen. Ingen respons.

 

Finnes det en låseventil på bremsene bak???? Noen som har vore borti dette før????

 

TRENGER ALLE TIPS JEG KAN FÅ!!!

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker inn pedalen, beveger bremsene på seg bak? Altså, er det noen bremsevirkning?

 

Det var den fordeleren som står mitt på torpedoveggen som var tett :-(, men nå har jeg støtt på ett nytt prob. Får luftet systemet og pedalen blir hard, men når jeg starter opp og bremsekraftforsterkeren slår inn går pedalen rett til bunns! :-(. Kjøpte nett en brukt hovedbremsesylinder som står på fordi den gamle ikke virket. Hadde låst seg. Kan det nå være att pakningene på den som står på nå er slitt siden pedalen går til bunns når bremsekraftforsterkeren slår inn???

 

Noen som har noen ideer?????? Begynner seriøst å bli lei av å skru. hehe

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke pedalen justeres riktig i forhold til bremsemaster? Det er en skrue der, og mener å huske at det er viktig at denne (stempelet inni) står på rett sted. Men ja, brukt er brukt. Kan være en innvendig lekkasje.

Sikker på at den går helt til bunns? Kan av og til føles slik om du sparker fra alt du har. Er bånda på tromlene bak (tipper du har dette) riktig justert?

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår