Gå til innhold

Bytte til meg Golf '85

Ranger emnet


danielpsp

Anbefalte innlegg

Hei hei ! :)

Ny i forumet, så vet ikke om jeg poster rett, men får vel prøve :)

 

En kompiss av meg sitter med en Golf 85 mod. godkjent senket i vognkort og EU godkjent til 2011. Det som er da, er at motoren er skjert ! Men eieren har annskaffet ny motor. Så jeg må bytte motor i bilen. Hvor langt motor(ene) har gått vet jeg ikke. men clutch og gir skal være bra. Jeg har ikke sett på bilen selv, men den skal være i god stand ifølge eieren, lite rust osv.

 

Han skal ha 3000,- for bilen (kompiss pris). Jeg får byttet bilen i 2 12" pluss PA forsterker (ender vell opp på rett over 3000,-)

 

Som det sikkert står i profilen (?) 16 år iallefall, så jeg har ikke evig med penger : / Har stipend jeg kan bruke da, men det er minimalt.

Skiltene på bilen er levert inn etter at motorn skjerte. Så jeg tenkte og ha bilen som et prosjekt til jeg blir 18 år, og da annskaffe skilt igjen.

 

Er det verdt og bytte ? jeg kan eventuelt vente til han selv bytter motor, for og være sikker på at bilen går når jeg bytter?

 

Kommer nok fort over prisen for en annen brukt golf om jeg skal få den 100%, men vil jeg overstige mye? Er dette en fin bil og starte med når jeg kjører opp om 2år ? :)

 

Btw, vet at det er diesel motor, mer vet jeg ikke ;) Skal skaffe mer info :)

Takker for svar ! : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar !

Ja, spørs om det blir golf nå ja ! :)Problemet er plass da ... Men til våren skal det "lages" ny garsje her ! Så jeg tenkte og spøre han som selger om han kan bytte motor, eller at jeg hjelper han osv, for der ha de riktig verktøy ;) Og da har jeg penger, så da kjøper jeg heller bilen i stede for og bytte bort anlegget :)

 

Om det er med kasse på de 'nye' motoren er jeg usikker på :S Men skal vente til jeg får snakka mer med eieren, og fått sett på bilen litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår