Gå til innhold

hvem klasse?

Ranger emnet


kimafro

Anbefalte innlegg

hei.lurer på en liten ting.skal begynne å bygge anlegg i min chrysler stratus 98 mod.har gått til innkjøp av 4 stk pioneer ts-w 308d2 og en monoblokk på ca 2000w rms.skal ikke begynne å bygge ennå pga er vinter nå og har desverre ingen garasje å stå i men skal begynne til våren igjen eller muligens jeg leier meg et lokale eller lingnende.det får pengene vise.hehe.men tilbake til temaet igjen.skal gå til innkjøp av 2 stk optima yellow top batterier og dempe matriell.det jeg lurte på hvis jeg demper kun front dørene hele bagasjen og hatte hylla og mulig mellom dæsj.hvis jeg demper mot metallet ut mot veien ytterst i døra og demper metallet mellom dør trekk og kanskje tar litt på dør trekket også om dette har noen betydning.og har 2 stk høyttaler kabler fra kasse i bagasje romm og inn til forsterker og en kondis på 1,5 farad.vet denne ikke har så mye å si men siden jeg har kjøpt den så er det greit å bruke den.hvem klasse hadde jeg stillt i da i db-drag??? har aldri vært med på en sånn konkuranse før.men bedre sent enn aldri.hehe.takker for svar mvh kim

Endret av kimafro

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du selger kondensatoren og holder den totale tykkelsen på dempemattene under 4mm kan du stille i Street C. Beholder du kondensatoren og/eller demper over 4mm vil du komme opp i Superstreet 3-4. Total tykkelse på dempematte vil si f.eks på døren kan du dempe 4mm på ytterblekket og ingenting innenfor eller du kan dempe 2mm på ytterblekket og 2mm på innerblekket for å holde deg innenfor Street reglene.

 

Det er mulig du kan stille i Ministreet også, men der er jeg ikke helt sikker på reglene. Skal høre med arrangøren om han kan svare på det. :)

 

Bare morro med flere konkurrenter, så sleng deg med på en konkurranse og se hvordan du liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår