Gå til innhold

Bygge annlegg i "Pizza-bil"

Ranger emnet


Devlon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da har jeg handlet meg pendler bil, 2005 Peugeot Partner. Flott liten sak.... hehehe...men her må det puttes inn litt mer lyd...

 

Er det noen som har erfaring med å skru annlegg i denne bilen???? om det er det så tar jeg imot all hjelp med takk...:)

 

Det jeg har liggende (og som skal inn i bilen):

- SEAS Performance frontsett

- Kabling

- Genesis Profile Two forsterker

 

Har og en Alpine iXA-W404R, og en imprint prosessor liggende. men spilleren er 2-din og det har jeg ikke plas til lengre... så her må det inn en ny spiller... og jeg er litt usikker på om jeg skal fortsette og ha alpine eller om jeg skal prøve noe nytt.. er usikker på om jeg vil få noe igjen for å ha den imprint'en i den her lille bilen...

 

det jeg er på utkikk etter er:

- 1-Din spiller. kan være hvilket merke som helst.

- sub. 10 eller 12 tommer

- forsterker til sub

- subkasse

- kondensator?

hva pris angår så ser jeg for meg å bruke ca 6000,-. men det kan godt oppjusteres noe om innholdet i en pakke er godt nok.

Har lyst på en bass som gir god trykk, men som passer til rock, og ikke til tekno... i og med at jeg hører på rock, så ønsker jeg ikke at bassen skal overdøve frontsettet...

når det gjelder spiller, så må denne ha utganger slik at jeg kan få sendt signaler til de to forsterkerene. den må og ha ipod tilkobling, og kan veldig gjerne ha cd-drev. Er på jakt etter en spiller som lar meg justere lyden på en enkel måte, som gir god lyd.

 

er det noen som kan hjelpe meg? trenger hjelp til og anbefale hva jeg skal kjøpe meg....

 

hjelp.....

Endret av Devlon
Ble litt lite respons...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår