Gå til innhold

Opel Astra Selges

Ranger emnet


Trall

Anbefalte innlegg

Hei. (Jeg er en nylig registrert bruker på bilforumet, så jeg håper jeg gjør dette riktig.)

 

Jeg har en Opel Astra STV 1996 stående.

Den ble lagt ut på finn.no for litt siden, å er fortsatt i min garasje etter endt opphold på finn.no

 

Det betyr at jeg må senke prisen, eller smøre meg med tålmodighet. Så jeg velger å senke prisen. Dette kan gjøre deg til en fornøyd kunde, å meg til en glad mann.

 

Annonsen er fortsatt å se dersom du følger denne linken under, men kom gjerne tilbake for å lese resten av denne teksten.

Merk: PRISEN FOR DEG blir billigere enn det som står i finn.no annonsen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24078088

 

 

Tilståelse: Jeg har ikke så mye greie på formelle krav, å møtte opp på EU kontroll, å fikk betalt for meg der, å gikk ut med ett skriv å satte meg i bilen å kjørte hjem. Da trodde jeg alt var i orden, men fant ut etter publisering av annonse på finn.no at feil merket som ( 2 ) på EU kontroll tyder på å være mangler som gjør EU godkjenning umulig før eventuel reperasjoner. Årsavgiften er betalt, men på grunn av IKKE EU GODKJENT fikk jeg derfor ikke Blå Kontrollmerker i posten som skulle indikere på nummerskiltet om bilen var fullt lovlig på veien.

 

 

Feil som må rettes opp:

Punkt 1.1.2 - Parkbrems for lang vandring

Punkt 1.1.5 - Varsellampe lyser konstant

Punkt 1.1.12 - Ledninger for ABS henger løst

Punkt 1.2.3 - Svak (Park brems)

 

Bildet lyver om ett sideblinklys på bilens venstre side, og ett speil deksel på høyre side, skade som er pådratt i garasjen.

 

Romslig og praktisk familiebil.

Svært pen innvendig og utvendig.

Det er lite rust, eneste jeg kan påpeke er ved hjulbuen på høyre side. (Overfladisk)

Lavt bensinforbruk ca 0,6

Driftsikker Framhjulstrekker, Airbags, ABS

Stort bagasjerom. Som kan gjøres større ved å legge ned baksetene.

Jeg opplever bilen som hel og pen,

og i god bruksstand.

Ny bensintank i 2009 (Tectyl behandlet)

Takluke

Hengerfeste

Takrails med skistativ.

 

Frontruten har steinsprutskade, men er ikke til hinder for EU godkjenning. Så lenge jeg sitter igjen med minst 10 000 kroner, så er jeg glad.

Kan du finne deg førnøyd med det, så ta gjerne kontakt på Mobil nr: 47601977 eller via bilforumet.

 

Takk for meg

Hilsen Tom Løkken.

Sør-Trøndelag - Rennebu (Mellom Trondheim og Oppdal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår