Gå til innhold

Invandring og kriminalitet

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare åpne dette innlegget med å si at jeg på ingen måte ønsker å sverte ærlige, "normale" innvandrere. Jeg har like mye respekt for en person av ikke-norsk opprinnelse som for en nordmann så lenge personen vet å oppføre seg som folk... MEN:

 

Det er ingen stor hemmelighet at en del innvandrere/asylsøkere havner på skråplan og begår grov kriminalitet i Norge. Dette er et stadig økende problem. Bare så på økningen i antall overfallsvoldtekter i landet vårt f.eks.

Jeg mener ikke at vi ike bør hjelpe de som sliter i hjemlandet sitt, dersom man oppfører seg og respekterer normer og regler i landet man ønsker å komme til for å slippe unna en vanskelig situasjon i hjemlandet så er man for min del hjertelig velkommen. Man bør jo alltid ta i et tak for å hjelpe de svake som blir undertrykt av en sterkere motstander, men jeg etterlyser samtidig mer kontroll over hvem vi slipper løs i norske gater.

En enkel løsning vil være at man ved innreise til norge plikter å avgi fingeravtrykk og DNA(hårprøve etc.).

Noen vil kanskje se dette som mistenkeliggjøring av mennesker i nød, men det er ikke værre enn å sette ting i perspektiv:

 

Vil avlevering av fingeravtrykk og dna være et større "overgrep" enn når 19 år gamle jenter blir overfalt og voldtatt på vei hjem fra byen? Hvis du svarer ja på dette, venligst kom deg til helvete ut av tråden min :P

 

SÅ: Andre forslag til å få bukt med denne problematikken men fortsatt å beholde muligheten til å hjelpe de som trenger det?

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de burde oppløse alle gettoene snarest:race:

 

Hæ?

 

Jeg er andregenerasjons-innvandrer, men må si at jeg faktisk er enig i noe av det du sier. Innvandring fører med seg både gode og dårlige ting.. Et litt bedre system på innvandringen er et bra tiltak! Men så må vi huske på at et system som dna og fingeravtrykk kan missforstås helt.. Det føles vel ikke helt betryggende å oppgi dette og bli behandlet som en kriminell når ankommer et helt nytt land og skal starte et nytt liv. Men for all del.. Jeg er enig i at det må noen endringer til i det nåværende systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp innvandring midlertidig, til regjeringen har fått orden på de som trenger hjelp i Norge først.

 

AKKURAT! Virker ikke som kjøtthuene på tinget ikke helt har skjønnt det der. Bare mate på med mer, stue vekk og forverre et allerede enormt problem. Oppfølging og nøye siling av alle som setter sine bein på norsk jord er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så må vi huske på at et system som dna og fingeravtrykk kan missforstås helt.. Det føles vel ikke helt betryggende å oppgi dette og bli behandlet som en kriminell når ankommer et helt nytt land og skal starte et nytt liv.

 

Hæ?

 

Dette er jo en ting som hadde bedret alt. Fått luka ut og deportert svina kjappere enn faen på et olja lyn.

 

må huske at omtrent hele verden må gjennom ganske omfattende sikkerhetskontroll på flyplasser på grunn av enkelte grupperinger.

 

Nye lover er blitt vedtatt i USA på grunn av de samme folka.

 

Sånn er det bare.

 

Burde vel være en grei pris å betale for å komme til et av verdens beste land å leve i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i diverse deler av verden trenger hjelp! OK, men jeg har mer tro på og hjelpe dem i det landet de allerede er i hvis det er mulig.. Jeg har hørt politikere kalle den massive innvandrigen for en berikelse.. Hvordan i helvete kan de kalle det for berikelse? Det er det dummeste jeg har hørt! Slik som jeg ser det, har innvandring bare negative sider med seg. Hadde innvandrerne enda tilpasset seg mer den norske livstilen, lagt den satans religionen sin vekk, og gidd faen i at vi skal tilpasse oss deres smak og behag, så hadde innvandringen vært lettere å svelge vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er spm...........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HVORFOR er norge det eneste landet som skal gå frem som godt eksempel?!??

Vi har jo ikke penger til oss selv engang, men å sende ut 2milliarder kroner som nødhjelp til korrupte land der penga går rett i lomma på georg mwbangwe i kongo, det er det ingen som bryr seg om! Vi har sendt penga ut, og da burde vel alle være fornøyde!

 

Se på frankrike, som tar inn ALL SLAGS søppel av drittmennesker på denne jord... Fullstendig feil politikk! er ikke lenge før dette molbo landet blir et jævla NAV på verdensbasis!

 

 

TRYKK LIKER!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All stopp av innvandring er jeg helt enig i. Enkelte land og stater har det som regel at du ikke får entre landet over lengre tid med mindre du har skaffet deg jobb på forhånd. Det sier litt. Turistvisum er dog noe helt annet.

 

Først og fremst er det regjeringen som har skylden i de største utlending og integreringsproblemene i dette landet. De nekter å ta en reflektert og åpen debatt om HVA som faktisk forårsaker dette, og kveler enhver røst som ikke er politisk korrekt. Sistnevnte blir også utsatt for grov sjikane og diskriminering av våre kjente venstrevridde mobb som møter opp på ethvert arrangement med "the end justifies the means" holdningen sin, som ikke er et demokrati verdig (som de riktignok mener de respekter...). SOS Rasisme er vel et kroneksempel på misforstått politikk og handling.

 

Norge kan ikke redde verden, og ihvertfal ikke da de vi tar inn og integrerer (mer spesifik ikke-vestlige innvandrere) får ekstremt store barnekull med 4-5-6-7 barn pr familie. Da sier det seg selv at 'innvandingen' slår ut feil, og blir mer ekstrem enn på papiret. Her har også etniske nordmenn et dilemma ovenfor i hvor stor grad man kan akseptere at sin egen etnisitet forsvinner. Etnisitet er heller ikke noe man skal kødde med, som vi har sett så mange eksempler på opp i gjennom (Balkan krigen er et soleeksempel).

 

Gettoene i Oslo må også bort, her er jeg helt enig. Regjeringen burde neste nedsette flyttestopp av ikke-vestlige innvandrere til Oslo, der er det sklidd helt ut og integreringen jobber imot deres beste.

 

Innvandrere er nødt til å spres over hele landet og kunne leve blant etiniske nordmenn og lære seg de vestlige nordmene på en balansert måte, og bidra i lokalsamfunnet. Jeg er fra bygda, og kjenner noen få innvandrere, alle 'straigte' og snakket flytende norsk. Til og min tannlege er fra Midt-Østen, og hun har til og med sagt det var som å bli "edru" å flytte fra Oslo og ut til en Hedmarksbygd.. her kunne hun leve som nordmenn flest uten å få dritt tredd ned over hodet hver dag at hun ikke overholdt nordmene og verdiene fra hjemlandet.

 

Det er åpenbart for meg at det er regilion som er kreftbyllen i innvadrerspørmålet, og som også gjør at nordmenn ser med så stor frykt på våre ikke-vestlige innvadrere. Jeg må selv si jeg er både skremt og ikke minst fornærmet/forbannet over at noen som kommer hit, har fått en 'lifeline' av det norske folk, fra tyranneri og giliotin i hjemlandet nå plutselig skal FORLANGE egne måter å drive skole på, egne moskeer med et visst utvendig preg, egne klesplagg, hijab i politiet er vel et spissproblem. Mangelen på respekten for det grunnleggende Norge vi nordmenn (entiske nordmenn) kaller Norge.

 

Når hørte noen om en russer, kineser eller italiener kreve særrettigheter når de kom til Norge? Eller, når så du mennesker fra ikke-muslimske land kreve noe som helst av Norge?

 

Religion er en privatsak, ikke en samfunnssak! Og det er her mange ikke klarer å føye seg.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All stopp av innvandring er jeg helt enig i. Enkelte land og stater har det som regel at du ikke får entre landet over lengre tid med mindre du har skaffet deg jobb på forhånd. Det sier litt. Turistvisum er dog noe helt annet.

 

Først og fremst er det regjeringen som har skylden i de største utlending og integreringsproblemene i dette landet. De nekter å ta en reflektert og åpen debatt om HVA som faktisk forårsaker dette, og kveler enhver røst som ikke er politisk korrekt. Sistnevnte blir også utsatt for grov sjikane og diskriminering av våre kjente venstrevridde mobb som møter opp på ethvert arrangement med "the end justifies the means" holdningen sin, som ikke er et demokrati verdig (som de riktignok mener de respekter...). SOS Rasisme er vel et kroneksempel på misforstått politikk og handling.

.

 

bingo!:kiss

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hadde innvandrerne enda tilpasset seg mer den norske livstilen

 

Er den nødvendigvis alltid bra eller rett?

 

lagt den satans religionen sin vekk

 

Utdyp..

 

og gidd faen i at vi skal tilpasse oss deres smak og behag, så hadde innvandringen vært lettere å svelge vil jeg tro

 

Og dette gjelder alle eller?

 

Jeg må få spørre deg om en ting.. Hender det at du spiser kebab?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den nødvendigvis alltid bra eller rett?

 

 

 

Utdyp..

 

 

 

Og dette gjelder alle eller?

 

Jeg må få spørre deg om en ting.. Hender det at du spiser kebab?

 

1: Ja jeg mener at når innvandrere kommer hit for og bosette seg, så skal de tilpasse seg oss! Vi skal ikke tilpasse oss dem, slik mange av dem tydligvis mener.. Jeg har ingenting til overs for bestialsk hallalslakting, mobbing og utfrysing av nordmenn på skoler der innvandrere er i flertall, kriminalitet, mer eller mindre ekstrem religionutøvelse, div sutring over at vi spiser svinekjøtt, brenning av norske flagg, frihetsberøvelse av kvinner, voldtekter, utenlandske gjenger, terrortrusler og MYE MYE mer negativt som innvandringen fører med seg! Ja jeg vet at mange etniske nordmenn også er langt fra perfekte, men det får være måte på!

 

2: Religion er rota til mye vondt.. Spesielt Islam

 

3: Nei jeg spiser aldri kebab. Jeg har smakt det, men foretrekker heller en burgermeny

 

Her har du min mening, og veldig mange andre sin også!

Noe må være alvorlig galt med tankegangen på folk som beskytter innvandringen, og kaller den en berikelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår