Gå til innhold

Detailed: BMW 530

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

Bilen er en BMW 530 som jeg fikk holde på med et par dager...

Store deler av bilen ble lakkert for ikke så lenge sia, så den var ikke alt for ille i lakken. Taket var derimot mindre pent.

 

Siden jeg ikke har bilder av vask eller clay, begynner jeg med 50/50 av taket, etter S03 på grønn 3M pad og S30 på orange Scholl.

 

IMG_4210.jpg

 

IMG_4211.jpg

 

S03 satte sine spor...

 

IMG_4223.jpg

 

Resten av bilen var stort sett bare matt, minimalt med riper, så her ble det kjørt S30 på orange Scholl.

 

IMG_4208.jpg

 

Eksosen var jo også mindre pen...

 

IMG_4202.jpg

 

Og siden jeg vant den masterbagen, tenkte jeg at her kunne jeg dra frem metal polishen og prøve, etterfulgt av Autobahn :) Kunne blitt bedre, men hadde andre ting å gjøre... Bl.a. en bolle å spise :)

 

IMG_4241.jpg

 

Også kromlistene fikk smake på Metal Polishen :) Venstre list tatt, de var i utgangspunktet like stygge...

 

IMG_4203.jpg

 

Speilet var kanskje det matteste området på hele bilen...

 

IMG_4236.jpg

 

Og man må jo heller ikke glemme baklyktene :)

 

Etter en runde med S30 på Gloss It ull så de slik ut

 

IMG_4219.jpg

 

Får vel kjøre en runde til...

 

IMG_4220.jpg

 

Matt plast rundt omkring fikk Swissvax Opaque, og kromlistene fikk til slutt litt Autobahn de og, det samme gjorde felger. Dekk fikk Pneu matt, mens hjulbuer fikk Bare Bones :) Toppet hele bilen med Concorso US :)

 

Og så fikk jeg litt dårlig tid, for jeg skulle selv med min egen bil på verksted, men ble noen kjappe og ikke fullt så bra ferdigbilder.

 

IMG_4244.jpg

 

IMG_4242.jpg

 

IMG_4246.jpg

 

Står med rompa i været og venter på B....

 

IMG_4249.jpg

 

IMG_4247.jpg

 

IMG_4250.jpg

 

IMG_4254.jpg

 

IMG_4252.jpg

 

IMG_4260.jpg

 

IMG_4263.jpg

 

Må få fiksa stativet mitt merka jeg, bildene ble ikke veldig bra :P

 

Takk for titten :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår