Gå til innhold

Ny A6 lansert!

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Ble en smule skuffet må jeg si...

Den har ikke like rene pene linjer som den "gamle", men har rotet linjer fra den gamle modellen sammen med litt linjer som minner om de nye BMW-modellene (litt grove, maskuline usymmetriske linjer og detaljer). Fronten har jeg ikke helt gjort opp en mening om enda, men er et eller annet som "skurrer" litt synes jeg. Interiørt synes jeg også de har rotet med forskjellige stiler, har ikke sans for å blande tre og aluminium, og finner ganske få hele rene linjer. Synes designet nesten ser gammeldags ut, bare frisket opp med aluminium..

 

Sorry Audi...

 

Må vel si noe positivt, og det er at den ser litt mer hissig ut enn før, noe jeg liker.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke like rene pene linjer som den "gamle", men har rotet linjer fra den gamle modellen sammen med litt linjer som minner om de nye BMW-modellene (litt grove, maskuline usymmetriske linjer og detaljer)

 

Helt enig, kunne i et uoppmerksomt øyeblikk trodd det var en av de nye BMW'ene sett bakfra. Kan ikke tenke meg at det er det Audi først og fremst var ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer på fronten jeg også...

Bare håper de kommer med infarvingsmulighet for støtfangeren inni og at krom"ringen" kan leveres sort som på siste A6 modellen...

 

Inni er jo konsollen prikk lik A8 synes jeg (samme tankegangen da...)

 

Men, INGENTING vil noensinne slå tidløsheten av 86-95 Audiene...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er enig i at den nye A6 ikke er så vakker. Jeg bl synes den gamle 1997-2001 var veldig fin!

 

Det som er rart med den nye er at fronten og baken har ikke noen ting til felles. Fronten er tatt fra de nye audi conceptene og når man ser nøye er det bra design. Men allikevel helt pent er det ikke. Og når man ser bak på bilen så ser man at baken er tatt rett fra en Audi A4 Cabriolet. Helt klart. Og det passer ikke helt sammen. Men nå har jeg sett mange bilder av denne bilen og begynner å bli vant med den og den begynner faktisk å se litt fin ut. Men allikevel er det noe som er rart med den. Den ser faktisk ut som den gamle A6 fra siden.

 

Interiøret er helt forferdelig. Hvordan kunne de skape noe sånt? Der hvor speedometeret ligger så går dashbordet laaaaangt mot høyre, og det ser utrolig stygt ut. Kanskje de prøvde å få fram det gamle A6 designet der hvor det var 3 målere for temperatur og sånn? Pent er det i alle fall ikke. Men når du ser lenge nok på det så er det ikke så fælt.

 

Alle husker vel at når Golf III kom så sa alle at den var så stygg? Nå synes jo de fleste den er rå. Og det synes jeg og. Så vi blir vant til denne bilen også. Så dette blir bra. :D

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår