Gå til innhold

hvor finner man deler til overdrive?

Ranger emnet


enuriak

Anbefalte innlegg

1) Du kan IKKE bytte OD med og uten speedowireuttak. De har ulik diameter på inngående aksel / utgående fra hovedkassa. Den uten speedo er meg bekjent kun fra 700 TIC ev V6, de har 1031 med tonering.

 

2) Laycock de Normanville is the name, and overdrive is the game.

Roter jeg ikke nå får du kjøpt splitter nye OD kasser fra en stor produsent i USA.

 

3) Jeg har også en OD liggende, den er tilogmed nyovermalt. Den er fra en V6 utifra nummerskiltet. Nesthøyest trykk etter 240T(IC). Jeg plukket deler lokalt, men siden det går i tommer og nokså slanke o-ringer et par steder ble det ikke noe biligere enn kitet til http://www.ipdusa.com.

 

Jeg har også laget meg måleur med presset slange og sveiset/loddet nippel. Uret går til 600psi og det holder akkurat.

 

Vet om en eller flere som kjøpt alle kulelagrene til M46, men det blir idiotisk dyrt og du har fortsatt bare ei M46 kasse mens du kunne lagt kronene i ei ZF kasse istedet.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med wireuttak??

Lyst å bytte OD-del mot en som ikke har wire? :P

 

Den har stått på en m46 med wire, men det jeg har er bare selve OD-deln, ikke kassa. Er ikke interessert i noe bytte, siden m46 ikke er noen kasse jeg kommer til å bruke. Men om du har noe annet morro, så er det bare å ta kontakt. Men foreslår vi tar det over PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et sted som selger clutchkonen men den var usaklig dyr vs (bruks)verdien på girkassa så ni ska vel vara genuint inte-resserad in those horrible leaky overcomplicated british things that have been made obselete by a simple gear.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår