Gå til innhold

Pontiac Turbo Trans am 1980

Ranger emnet


Mæland

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en pontiac turbo trans am 1980 mod, som jeg har litt problem med..

Motoren er rett og slett skikkelig "dæv", når jeg gir bånn pinne er det ikke fort det går får å si det slik. Lurer egenli på hva dette kan vær? noen erfaringer?

Bilen vil heller ikke yte mer når den når 3500 omdreininger, er en slags sperre vil jeg tru.

Noen som har svar på dette eller i det minste tanker :)?

Setter pris på alle svar!

 

Mvh Thomas Mæland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur egenligt ikke at det er vannpumpen får da ville det vell i teorien gått an å gi bånn pinne en liten periode før bilen ble varm?

Men jeg skal sjekke det opp! Takk får svar!

Men jeg har lest at disse 301 motorene er svært daffe uten turbo, å som jeg ser det er ikke motoren min i stand til å få turbotrykk engang, så det kunne jo ha vert turboen eller evt turbotrykks-computeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur egenligt ikke at det er vannpumpen får da ville det vell i teorien gått an å gi bånn pinne en liten periode før bilen ble varm?

 

Det stemmer det. De kjører et stykke før man må kjøle de ned noen minutter igjen.

 

Men jeg skal sjekke det opp! Takk får svar!

Men jeg har lest at disse 301 motorene er svært daffe uten turbo, å som jeg ser det er ikke motoren min i stand til å få turbotrykk engang, så det kunne jo ha vert turboen eller evt turbotrykks-computeren..

 

301 uten turbo er veldig daffe motorer ja. Særlig siden de sitter i en 1700 kg bil

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår