Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er 83 modell, og kjører bilen du ser til venstre ( nissan 200sx 98 mod)

 

penger har banken nok av:;);)

 

betaler 5600 i mnd på bare lånet......

 

men who cares; bil er livet mitt, så da bruker jeg alt på det.. de pengerne jeg har igjen etter å ha betalt lån og forsikring etc, brukes på trimming/styling:)

 

og bensin seff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 25. Har hatt min BMW 318i E46 i litt over ett år.

Deler av bilen eies av banken ennå.

Er for tiden mellom to jobber. Har vært mellom der i snart 5 mnd. :( Vil da ikke ha hvasomhelst.

Aetat betaler godt og jeg betaler bare 3000 i mnd på lånet. Klarer meg fint jeg.:D

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den eldste til nå:D

 

Jobber i Nordsjøen og de penga som ikke kjærring og unger stikker av med går til alle mine prosjekter

 

Er 33 år kjører en merc.300E-24 sportline

 

Har en 63 Oldsmobile 98 som er fullt kjørbar og antagelivis den eneste i Norge,den skal plukkes helt ned og restaureres lettere senking og 17 eller 18" Tourq Trust 2 felger er planen.

 

En Nissan Silvia med 17"Momo felger står også og venter på tur,der er jeg i gang med montering av en 200 sx motor som har fått en litt større IC vuderer chip og større turbo men det kommer nok etter vært.

 

2 stk Harleyer hvor den ene har blitt byggd om hver vinter og den andre står og venter på at døgnet skal bli utvidet til 30 timer :D hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17 år og 246 dager, 4 timer og 4minutter ;) , har en Porsche 924 som jeg betalte cash (3000kr):D

 

Den er det ikke rent lite utlegg på men jeg har ikke tatt opp noe lån enda. Kanskje jeg tar opp et billån snart.

 

Er lærling hos Haugli Bil A/S i Haugesund (BMW, Nissan og Rover merkeverksted)

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år, har en Corsa B 94mod som er lettere modifisert, med riger sideskjørt, RS2 fronfanger å bakfanger, 9x16" Brock felger. Dette er kone bil, skulle egentlig ikke kostes på men....

 

Prosjekt II: Ascona C med 2l 16v turbo, hjemmelagde fangere, fase III chip fra EDS. I løpet av vinteren, blir det forhåpentligvis, porta topp m 34mm ventiler i rustfritt, garret t34 hybrid turbo m/kjeramiske lagere, vektbalanserte h-profil råder, smidde stempler, turbo Xs dump-valve, en eller annen data sprut, har ikke helt bestemt meg ennå (tips/råd??) håper på å få ut 400 ærlige hester. å selvfølgelig NOS.....

Problemet er att jeg bare får skrudd i helgene, jobber i Oslo som teleteknikker i uka, å der er det ikke lett å få seg skru plass....

 

Disse bilene har jeg helt å holdent betalt selv, uten hjelp ev banken, bruker stort sett alt jeg tjener på bil....det koster....

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive litt om prosjektet mitt........Bilen er en 1986 Audi 90 quattro,sort metallic,diverse småtjafs.(Hvite blinkere foran,sorte sideblink,org. sota Hella baklys,Raceline 8*17 felger osv.....) Motoren er en gammel 10v turbomotor som er kraftig modifisert.Kun blokka som er original,ellers er alt annet bytta ut eller modifisert.Veiv er org. men balansert,smidde Mahle-stempel (6,9:1 i komp.) PO h-profil stålråder (best there is.....),toppen er portet av TSR,større rustfrie ventiler,mekaniske løftere,hardere ventilfjærer (9000 omdr./min),innsug fra 200 turbo,5-1 ekstraktor-grenrør,Turbonetics T04E turbo E50 kompr. del O-trim eksos med `96 eksoshus,Haltech E6A datasprut og tenning,5 stk 625 cc dyser,motoren skal bli satt sammen i løpet av høst/vinter og håper ca 400 ærlige bremsa hester.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20år og jobber som selger,Men fagbrev som serviceelektronikker.Kjører 1994 modell Bmw M3coupe.

Imorgen skal bilen inn for vintern og skal bruke alle tilgjenglige midler iløpet av vintern på Justerbart understell,datainnsprut,styling og NOS!!!

Gleder meg stooort til å begynne og enda mer til neste sommer!!!!

PS: Neste projekt 1995modell Ferrari 355!!!!(Hente i tyskland!!!)

post-274-13804850329942_thumb.jpg

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg...

 

Er 24år og eier egen kåk sammen med kjærringa. Jobber innen bilglassbransjen.

 

Har tre biler, dvs ho en og jeg to...

 

Pendlerbilen: 71 mod Kadett B Car-A-Van, veldig kjekt med veteranbil.... ;)

 

Projektet: 81mod Ascona B, blir vel no turbo å greier...

 

Banken stikker av med ganske mye penger hver mnd men det har mest med prioriteringer å gjøre...

 

I løpet av vinteren blir nok Kadetten sjekka opp litt og da trenger jeg enda en bil... Hmm... Og den må nok banken betale...

 

Har gode planer men de blir nok aldri satt til livs...

Desverre...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år og bor i Oslo og jobber som IT-konsulent.

 

Har tidligere hatt en 1988 Honda Civic 1.4 GL 16V.

Kjører nå rundt i en 1992 Opel Vectra 2.0i. Skjønner nå hvorfor Honda er sagt å lage verdens beste sugemotorer ;)

 

Til neste år når jeg blir kvitt studielånet mitt, er planen å kjøpe en 1999-2000 Honda Integra Type-R. Slenge på fete felger samt Altezza baklykter :) Blir konge bil det :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår