Gå til innhold

Gumball 3000 år 2011.

Ranger emnet


shape01

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er jo ingen tvil om at Gumball 3000 er ett hett tema. Vi er 2 kolleger som tenkte registrere oss infør eventet 2011 hvor løypen går mellom London og Istanbul. Kan bli ruggit spennende. Registreringsavgiften er jo ikke akkurat gratis, men hvis sponsorer dekker noe av beløpet så er vi overklare til å bli registrert. Vi har lansert en blogg i anledningen som vi oppdaterer med jevne mellomrom. Ta gjerne en kikk på vår blogg. Har akkurat også lagt ut en intressant artikkel som nylig kom på trykk i Porsche Classic Magazine.

Hvis du har noen tips, ideer eller kommentarer, så fyr løs!

Enjoy!

/Carl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hallå! Tenkte passe på å fortelle om at det går rykter om at Viasat 4 kjør en dokumentar om Gumball denne uke. Noen som kjenner til dette?

 

Den serien jeg,Erik og Mackan lagte under årets rally kommer på viasat 4 den 17.nov med en dobbelepisode fra kl.20.35

Så følg med...

:fingers: Biler er laget i Tyskland.

Fremkomst middler er laget i Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg er bil gal,og driter selvsagt i sightseeing,så jeg var slett ikke ute på det,jeg var på vei til london med porschen jeg.. Jeg er da mann..hehe

 

Godt å høre. Ja det jeg begynte å stusse på. Du skulle jo bruke pengene fra Bunkeren eller hva det showet het på å være med og du samler på effekter. Er med i konkuranser så synes det skurret litt at du satt på resturant eller hva de sa og holdt på å øderlegge innmeldingen. Derfor jeg måtte spørre. Ble sent i går hvertfall. Så gjennom alle 8 episodene og kom meg ikke i seng før 4 i natt. Men det så hvertfall ut som om dere hadde en bra tur da:)

 

Hva skjer foresten med bøtene? Har du betalt de eller bare gir du F? Er det egentlig noe fare for at politiet i Canada skal kreve inn pengene av deg her i norge?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår