Gå til innhold

[Solgt] MercedesW124: Mercedes-Benz 230E W124 `88

Ranger emnet


MercedesW124

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det kunne bli bra det ja :)

men personlig ville jeg jo gått for skinninteriør:)

 

planer om 94- front og eller? :)

 

 

 

Ja, vi ha skinninteriør, men siden den delebilen jeg kanskje skal kjøpe, har fint interiør da, så går får et fint stoffinteriør isteden for et slitt skinninteriør.

 

1994 look skal jeg selvsagt ha! Det står også på første side at jeg skal ha det.

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei :)

 

Har et spørsmål..... Passer en 300 Turbo Diesel (Eller 320 CDI) motor fra W210 i W124?

Hvorfor jeg spør; Fordi det er en nyere motor med flere HK og NM!

 

vell, hvorfor du spør er jo enkelt og forstå :P men gamle 300 Turbo Diesel blir fort sprek den og :)

 

men tror og er nesten helt sikker på at motoren passer på motor fester og sånt, eneste er ell nett og sånt med CDI motoren (da eg ikkje vet hvor mye som må vere der eventuelt hvor mye som kan plukkest vekk under motor byttet :) )

 

men ellers hadde de vert morro og sett en 124 med CDI motor da :)

 

 

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, hvorfor du spør er jo enkelt og forstå :P men gamle 300 Turbo Diesel blir fort sprek den og :)

 

men tror og er nesten helt sikker på at motoren passer på motor fester og sånt, eneste er ell nett og sånt med CDI motoren (da eg ikkje vet hvor mye som må vere der eventuelt hvor mye som kan plukkest vekk under motor byttet :) )

 

men ellers hadde de vert morro og sett en 124 med CDI motor da :)

 

 

 

jim

 

 

 

Takk for raskt svar!

Men Gamle 300DT er litt gammeldags og 12V men nyere 300D i W124 har 24V, men den har ikke turbo :( Vanskelig og velge... Men motoren i W210 har Turbo OG 24V .... :)

 

 

Her er en som vil ha 320 CDI motor i sin W124 http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/90931-w124-320-cdi.html

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo bare vært så utrolig kult med en 320CDI i en W124:)

men vil jo tro at det er en del arbeid, samt at man må jo ha med alt av hjerner mm.

og vil jo tro det er litt av en oppkoblingsjobb :eatme:

 

Det hadde vært kult da :D

 

Men hvis jeg skal ha W210 Motor i den så blir det vel 300 Turbo Diesel! :wonder:

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår