Gå til innhold

Det beste fra Meguiars....

Ranger emnet


Toodsie

Anbefalte innlegg

Hei tenke å ta bilen min en runde før vinteren og har tidligere brukt den røde serien til Meguiars 3 Step.. Har sett det er kommet en del NXT Generation produkter er disse bedre? Evt hva med gold class er denne bedre...

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger/erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til Lakkrens/polish fra Megs er det fortatt de røde flaskene som gjelder ;) De har ikke andre slike produkter i forbrukerserien sin. Når det kommer til voks kan du bytte ut den røde flaska med NXT Tech Wax :) Men MÅ du bruke Megs da? Finnes jo annet å velge i og :)

 

Må selfølgelig ikke det, men har vært veldig fornøyd med meguiars til nå lukter ganske godt og. Hvilket merket tenkte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duragloss for eksempel :) Duragloss 101 + Duragloss 111 bør funke bra :)

 

Og så holdt jeg på å glemme Meguiars Ultimate Compound, den er en knall polish :) Vil anbefale deg å kjøpe en billig tohodet DA-maskin, enten den fra Biltema eller den fra Clas Ohlson. Vil spare deg for utrolig mye arbeid, og koster bare noen få hundrelapper. Kjøper du i tillegg de orange padsene på Clas, vil du få et mye bedre resultat, mye fortere...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duragloss for eksempel :) Duragloss 101 + Duragloss 111 bør funke bra :)

 

Og så holdt jeg på å glemme Meguiars Ultimate Compound, den er en knall polish :) Vil anbefale deg å kjøpe en billig tohodet DA-maskin, enten den fra Biltema eller den fra Clas Ohlson. Vil spare deg for utrolig mye arbeid, og koster bare noen få hundrelapper. Kjøper du i tillegg de orange padsene på Clas, vil du få et mye bedre resultat, mye fortere...

 

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt frelst på Ultimate Compound! Etter jeg anskaffet meg en DA maskin fra Meguiars, er det nå MORO å gå løs på swirls og RDS i lakken. Jeg visste ikke at det avr så mye cut i UC som det faktisk er ;) (Cut vil si slipemidler)

 

Den beste voksen (i mine øyne) fra Meguiars, er #16 som er en hardvoks på liten blå boks.

Sjekk ebay eller http://www.shinearama.co.uk

 

Men den carnaubavoksen fra Gold Class skal også være god uten at jeg har testet denne.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres jo bra ut det Sandmo.. Hvor mange slike orange pads trenger jeg på en bil? er helt grønn på å bruke polermaskin ser du... Smører jeg bare på som vanlig fra hånd og går over med maskinen etter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår