Gå til innhold

Golfen min "dør" i fart

Ranger emnet


Tanya

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har en Golf 3, som verkstedet ikke har klart å finne feilen på enda. Så tenkte jeg kunne høre om noen hadde noen tips her :)

 

Når jeg kjører (har ikke noe å si hvilken fart og gir), så finner den ofte på å bare å dø ut. Jeg får ingen forvarsler eller noen ting, det er bare som at noen skulle ha slått av tenningen. Bilen fusker en del, men ikke noe mer rett før.

 

Verkstedet har byttet tenningen, fordeleren og sikringsboksen. Colien har også vært forsøkt byttet. (bensinpumpa virker også som den skal) Den kjennes bedre ut å kjøre, men dør fortsatt.. :/

 

Har null peil på bil selv, men begynner å bli ganske så dyrt at bilen skal inn på verkstedet for 4 gang på noen få uker uten å ha blitt fikset.. :)

 

På forhånd takk om det er noen som har noen forlsag :)

Endret av Tanya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
sjekk motorstyringsreleet og! eller skaff en ny bil, alltid noe med disse møkkabilene

 

Senser jeg at du har et problem du ikke får til :P ?

 

Back to topic.

Selv om et verksted har kjekket ting, kan du ikke bare utelukke ting. Virker for meg som bensinpumpen begynner og bli trøtt.

Etter bilen har stoppet, og du vrir på tenningen, hører du at bensinpumpa starter hver gang?

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nemling nesten samme problem på min også. Kontroller om det kommer normalt eksosutslipp i bakre eksospotte.. Først startet det med at den lugga, senere skjedde det ikke noe når jeg gasset, og plutselig var motorn av. Min løsning på dette problemet var at catalysatorn var tett, så jeg jekka opp bilen, skrudde den av og borra den opp. Fin som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp :p

 

Men nå har jeg et problem på min, toppen/toppakninga gikk på den, så kjøleveske var i olja og sto ut av eksosanlegget og alt. Men nå har jeg skifta olja, kjøleveske, og nye pakninger, og slipt toppen så den skal være rett og skrudd på alt, men har forsatt et lite problem at det soter når jeg prøver å kjøre, som den får kjøleveske, og at speedometeret går opp og ned når jeg kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår