Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, det er ikke langt. Hvis man bor i oslo kjører man til Mo på en dag. Start tidlig om morgenen så er du fremme sen kveld. Beregn maks 12 timer. Hvis du er effektiv bak rattet og ikke trenger pissepause hver 5 mil er det godt mulig å kjøre på under 10 timer..

Kjørte på 10timer blank sist sommer, og det var med et par spisepauser.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , selvf går det å kjøre på 10 timer. Har kjørt mange ganger på kortere tid en det. Kjørt til ferga på Bognes fra Oslo på 12timer. Men det er jo greit å være opplagt til en fartsfylt helg , ikke særlig morsomt å skulle kjøre hjem til Oslo etter 96timer uten søvn. Jeg skal kjøre tur/retur Vadsø-Mo i Rana så jeg skal kjre en bit jeg også.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det no tall på max biler som kan melde seg på for å kjøre på banen ? må jeg melde meg på NÅ for å være sikra en plass, eller kan jeg drøye noe og se om alt klaffer først ?

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

er det no tall på max biler som kan melde seg på for å kjøre på banen ? må jeg melde meg på NÅ for å være sikra en plass, eller kan jeg drøye noe og se om alt klaffer først ?

 

Ser ikke noe grunn til å begrense antall påmeldte enda i allefall. Da dere kan kjøre hele helgen for 400.- har dere råd til å vente litt på tur innimellom:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje være lurt å organisere banekjøringen litt. Det er jo til alles interesse at man deles opp i grupper slik at man slipper å kjøre i kø. Iallefall setter en maks grense på antall bilder på banen. Under "frikjøringen" hvor hastighetene har en tendens til å bli høy, tror jeg nok ikke det er fornuftig/morsomt med mer enn 10-20 bilder på banen. 20 er kanskje til og med i overkant. Alle kjører jo tross alt ikke nøyaktig like fort av forskjellige grunner.

 

BMW klubben har litt erfaring fra ACR treff og de kjører i grupper. Fungerer utmerket. I tillegg har de en veldig kul konkuranse, Clucman cup eller no. Der kjører de hver sine runde så fort de klarer. Oppdelt i 3 klasser etter motoreffekt. Dette er meget populært. Det må da absolutt vært noe å satse på her når man ser hvilke biler som er påmeldt!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

bare man ikke deler etter bare effekt så, vekt/effekt er tingen

 

enn vi som ikke vet hvor mye effekt vi har i kjerra? ;)

må man ha med dyno-papirer ,eller? ;)

 

nå skal vel Bjørnstad ha med dyno'en sin oppover,men... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår