Gå til innhold

Prisantydning på karosseriskade ønskes! 5-dørs VW Golf, 1998

Ranger emnet


chasba

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk!

 

Det er på høy tid å få gjort noe med karosseriskadene på bilen, så jeg prøver å forhøre meg her hva jeg kan forvente meg å måtte ut med for å få jobben gjort.

 

Det er sikkert en haug med kompetente folk her, og det er alltids greit å ha noe å sammenligne med.

 

Skadene er på hjulbuene bak, på begge sider (passasjersiden har fått mer juling enn førersiden, her er det noe bulket fra toppen av hjulbuen og ned mot kanalen):

 

Hjulbue-bak-foererside1.jpg

 

Hjulbue-bak-foererside2.jpg

 

Hjulbue-bak-passasjerside1.jpg

 

Hjulbue-bak-passasjerside2.jpg

 

Takk for alle innspill! Tips om aktuelle firmaer på Vestlandet tas også imot, gjerne i Sogn og Fjordane. :)

Volvo XC70 D4 AWD Summum MY15 (Driver Sup., Four-C, Paddle Shifters, RSE, VOC, Erakir 19" ++)

Regrammed by Volvo on their official Instagram page! -> https://instagram.com/p/7M4YaXos8f/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo ikke så ille ut, men hvordan klarer man å gjøre slikt på begge sider av bilen?

 

Angående valg av verksted, er jo veldig avhengig avhengig av hvor du bor, Det tar jo fort litt tid å farte rundt i Sogn og Fjordane.

I indre Sogn har jo Berge & Co i Sogndal eget karosseriverksted(VW/Audi merkeverksted), Skadesenteret Sogn på Kaupanger er og en stor aktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, folkens. Flott!

 

Har vært innom Skadesenteret Sogn AS og fått en antydning på i overkant av 10 000 kroner. Da ville de rette ut og lakkere passasjersiden som er litt bulkete og pusse på førersiden der det kan virke som om noe har nærmest klistret seg fast i lakken. Karen som jobbet der mente det ville bli bra nok.

 

Nå vet ikke jeg om 10 000+ kroner for en slik jobb er i overkant, men jeg skal få en kamerat i Sverige til å høre med et firma der borte. Bare for å sammenligne. :)

 

Hva mener dere, er 10 000+ kroner blodpris for en slik jobb? :wonder:

Volvo XC70 D4 AWD Summum MY15 (Driver Sup., Four-C, Paddle Shifters, RSE, VOC, Erakir 19" ++)

Regrammed by Volvo on their official Instagram page! -> https://instagram.com/p/7M4YaXos8f/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilkosmetikk.no/Priser.html

 

Dette kan være verd å sjekke ut. Leste om det i et blad (Vi Menn Bil) og de hadde vært innom et slikt sted med en bil full av småbulker. De kom ut MYE billigere enn det tradisjonelle lakkerere skulle ha.

 

Google Smart Repair eller sjekk siste Vi Menn Bil.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om 10 000+ kroner for en slik jobb er i overkant, men jeg skal få en kamerat i Sverige til å høre med et firma der borte. Bare for å sammenligne. :)

 

Hva mener dere, er 10 000+ kroner blodpris for en slik jobb? :wonder:

 

Om det er blodpris vet jeg ikke, men koster fort noen kroner.

Kan lese litt om hvorfor ting koster her http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/136627-hvorfor-koster-endel-kroner-a-lakke-bare-noen-smating.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Takk for tilbakemelding, folkens. Flott!

 

Har vært innom Skadesenteret Sogn AS og fått en antydning på i overkant av 10 000 kroner. Da ville de rette ut og lakkere passasjersiden som er litt bulkete og pusse på førersiden der det kan virke som om noe har nærmest klistret seg fast i lakken. Karen som jobbet der mente det ville bli bra nok.

 

Nå vet ikke jeg om 10 000+ kroner for en slik jobb er i overkant, men jeg skal få en kamerat i Sverige til å høre med et firma der borte. Bare for å sammenligne. :)

 

Hva mener dere, er 10 000+ kroner blodpris for en slik jobb? :wonder:

 

10 lapper er da helt greit det.. men ta deg en høstferie og kjør opp hit så fikser jeg det for deg CB :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår