Gå til innhold

Mitsubishi EVO6 TME, rød, stjålet juli 2010.

Ranger emnet


Deltaone

Anbefalte innlegg

Da det letes etter temmelig mange biler i et begrenset miljø om dagen, tenkte jeg det kunne være en ide å legge ut info om denne: http://www.ettersokt.no/View.aspx?id=91669 . Stjålet på Gardermoen Europark P10 mellom 8/7 og 12/7-2010.

Reg.nr.ST59925. Ch.nr. JMYSNCP9AYU000739. Rød EVO6 TME med original Rally klistremerker.

 

Har ikke klart å komme i kontakt med eier, men han er sikkert mulig å få tak i via http://www.ettersokt.no.

 

Dersom man er på denne web siden til ettersøkt, så ta samtidig å søk på EVO. Da kommer det opp flere.

 

NOEN som kan legge inn bildet fra ettersøkt hit til BF? Jeg får det ikke til, og det er et fint bilde av den på etterlysningen.

 

Dusør kr.10.000,-

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at den gikk i Larvik for noen år siden? var vel Bach som kjørte rundt i den da.. den var iallefall lik, men huska ikke reg nr!

 

Synd å se at alle disse bilene blir sendt bort til østblokkland..

 

Hvordan i huleste skal man egentlig være obs på biltyverier i norge idag? Deltaone vet sikkert mer om dette enn meg, men er egentlig private opptak fra f.eks securitykamera i garasje, utenfor huset, etc, godkjent som bevis om dateringen er riktig?

 

Jeg setter meg i tvil til hva Politiet i Norge faktisk gidder å gjøre med biltyverier.. det samme gjelder forsåvidt båter og..

 

Det MÅ bli satt strengere regler, samt bedre rutiner og prosedyrer hva gjelder biltyverier og oppklaringer!

 

Håper bilen kommer til rette!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal tyveriene av EVO 6 TME ende? Blir serriøst ingen tatt?

 

Har planer om å skaffe meg en EVO selv med tiden, og har derfor fulgt ivrig med på alle etterlysningene som popper opp i hytt og gevær for tiden, og jeg har enda til gode å se en tråd der bilen har kommet til rette.

 

Jeg synes Deltaone sin EVO 6 tråd her er ett rimelig godt eksemplel på at politiet BØR skjerpe rutinene noe hinnsides når det gjelder tyverier av spesielle biler, for slik kan det ikke fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan det stemme at jeg så denne på sommertreffet på ACR i juni? Eneste Røde Evo 6'n jeg har sett på en stund.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår