Gå til innhold

Mine 123`er:)


"VOLVOPOWER"

Anbefalte innlegg

Var no litt i tankane at om eg kjøpte ein bil til så hadde eg hatt deler til meg og kanskje andre, men viss du har ein fanger til overs så er det ikkje meg imot om det ikkje blir handel i juleferien min. Bilen som blei levert inn til opphøgging var ein bensin'er. Den var godt opprusta, men den gav bort litt deler til meg og ein 280 (126). Eg har også fått nokre felger som tilhørte 126'en. Det er dei som er avbilda på bilen.

 

Akkuratt, på leit etter en sedan og jeg så, men diesel! :) fine felger du har ja:) har fangaren eg så hyl ut visst du e intr! :)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har vel ikkje drivaksel også som er god vel? Ka pris har du tenkt for fangeren?

 

Pris kan vi alltid bli enig om, har du innfestinga til frontfanger, festet likssom... har drivaksel som står på en komplettbil... men vet ikke om jeg skal ta av hele klokka å flytte over på min? :)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris kan vi alltid bli enig om, har du innfestinga til frontfanger, festet likssom... har drivaksel som står på en komplettbil... men vet ikke om jeg skal ta av hele klokka å flytte over på min? :)

 

Har nok innfestinga til fangeren, men veit ikkje om den venstre er litt skada etter bulkinga. Viss du skal bytte over heile klokka og drivaksler frå delebil til din bil så har du vel aksler til overs, eller er dei heilt defekte?

 

Måtte kjøpe kjettinger til bilen min no, er litt for lett på ræva med litt for god kraft bak. Men med kjettinger på så klatrer bilen som ei anna fjellgeit, kjem godt med på godt vedlikeholdte vestlandske vinterveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok innfestinga til fangeren, men veit ikkje om den venstre er litt skada etter bulkinga. Viss du skal bytte over heile klokka og drivaksler frå delebil til din bil så har du vel aksler til overs, eller er dei heilt defekte?

 

Måtte kjøpe kjettinger til bilen min no, er litt for lett på ræva med litt for god kraft bak. Men med kjettinger på så klatrer bilen som ei anna fjellgeit, kjem godt med på godt vedlikeholdte vestlandske vinterveier.

 

jo ska sjå om eg har innfestingå, vettkje kati eg ska flekka av kardang, fårsjå, ingen er defekte så... Ja kantenke meg at ann krabbe nåke sjukt ;)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med drivakslingene mine er at den eine er på vei til å få hull i mansjetten, og det er ikkje ein billig affere å bytte ut. I alle fall om man er på jakt etter ein ny. Det tar fort 5 - 6 timer å bytte ein slik aksling, så viss man skal få et verksted til å ta jobben så vil det bli dyrt. Heldigvis har eg bytta den eine allerede så eg veit korleis jobben skal gjerast.

 

Hørte med forrige eigar no i jula om kor gammal bilen var. Då fekk eg høra noko som eg ikkje visste. Då bilen var ny blei den brukt på fabrikken til å kjøre med der. Den hadde gått 1000 km då svogeren min overtok bilen. Den er produsert sist på året av 1985, så då er det mulig at eg har ein av dei siste prøduserte av denne typen stv. Bilen blei registrert som Varebil på kvite skilt, og pga at det var ein gammal modell ville forrige eigar heller ha den enn ein heilt ny 124. Dette fordi han rekna med at det var litt barnesjukdom på 124'en.

 

Fekk bytta bærekule på den no i jula, og det gjekk bra. Tok litt tid, men resultatet blei bra. Er bare to foringer igjen til den er klar for etterkontroll. Og for å få ein bil som er bedre rusta for vinteren så skal eg bytte batteriet mot eit 100 Ah. No står det eit 60 Ah batteri i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med drivakslingene mine er at den eine er på vei til å få hull i mansjetten, og det er ikkje ein billig affere å bytte ut. I alle fall om man er på jakt etter ein ny. Det tar fort 5 - 6 timer å bytte ein slik aksling, så viss man skal få et verksted til å ta jobben så vil det bli dyrt. Heldigvis har eg bytta den eine allerede så eg veit korleis jobben skal gjerast.

 

Hørte med forrige eigar no i jula om kor gammal bilen var. Då fekk eg høra noko som eg ikkje visste. Då bilen var ny blei den brukt på fabrikken til å kjøre med der. Den hadde gått 1000 km då svogeren min overtok bilen. Den er produsert sist på året av 1985, så då er det mulig at eg har ein av dei siste prøduserte av denne typen stv. Bilen blei registrert som Varebil på kvite skilt, og pga at det var ein gammal modell ville forrige eigar heller ha den enn ein heilt ny 124. Dette fordi han rekna med at det var litt barnesjukdom på 124'en.

 

Fekk bytta bærekule på den no i jula, og det gjekk bra. Tok litt tid, men resultatet blei bra. Er bare to foringer igjen til den er klar for etterkontroll. Og for å få ein bil som er bedre rusta for vinteren så skal eg bytte batteriet mot eit 100 Ah. No står det eit 60 Ah batteri i bilen.

 

Ska sei, interesann historie på godbilen din! :) du må ta godt vare på den, fordi det begynner å minke betraktelig på slike gobliler som dette! Mine 123er skal ALDRI få oppleve salt, snøgrapps, den tid er forbi:) di skal kun brukes på tørre å fine veier! Jeg kjøpte nytt batteri i sommer, jeg kjøpte på Hellanor 90 Ah, kunne hatt noe større nå i kulden ja!

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår