Gå til innhold

Mine 123`er:)


"VOLVOPOWER"

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Hei! Har da altså ENDELIG funnet meg den 23èn jeg ville ha! En 1985 Mercedes 123 300 TD uten turbo, og en 300tdt. Jeg skal bytte motor fra 300 uten turbo(300 lat) til 300 Turbodieselen! :D så skal bilen lakkerest, få på felger, senk, annleg og lakkering, skal også prøve å få tak i svart interiør:) !

 

har svart interiør til deg alt utenom dasjbord og mittkonsoll,

så og si helt strøkent!! fåes mot henting, har bilder. har alt i Råde kommune

Endret av MBCDI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kjekt å sjå at det er fleire som liker desse gode bilane. Veit at det er ein delebil i Vindafjord no, blei levert inn i forrige veke. Mangler litt på den no fordi eg har tatt av nokre deler til min egen bil.

 

Din bil er ikkje så veldig ulik min. Røykgrå av farge og er frå 1985.

 

 

Ja har ALLTID vært frelst i 123 serien;) kor i vindafjord står denne ? ka Motor? Sko hatt ein bakfangar eg te Stasjonsvogn;)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha bilen inn til tenningsinnstilling, altså 300 dieselen, så skal jeg lakkere den hvit, så ska senkesett handlest inn, annlegg må i;) soting av ruter, sånn grill som du har må inn også:), er på jakt etter svart interiør også så skrik ut visst du har;), har en 300 TDT også så....:) så kjøpte jeg meg nettopp en 124 300 turbodiesel også (Bruksbil) ;) 123 som er grooommmt;)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornuftig å ha 123 som godbilene, det har jeg også. Kjøpte meg en Patrol til bruksbil:) for å spare 123 for saltsuppa.

 

123 som er panservogna veitu;)

 

Mangler bra interiør selv, så blir nok å trekke om interiøret i Polen, ta med setene nedover, men ikke før til neste vinter

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornuftig å ha 123 som godbilene, det har jeg også. Kjøpte meg en Patrol til bruksbil:) for å spare 123 for saltsuppa.

 

123 som er panservogna veitu;)

 

Mangler bra interiør selv, så blir nok å trekke om interiøret i Polen, ta med setene nedover, men ikke før til neste vinter

 

Stemmer! :) har nettopp kjøpt meg ein 93 124 300 turbodiesel som jeg har som bruksbil...:) polen ja kunne tenkt meg å gjort de samme sjøl du;) Time will show;)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilen eg skreiv om for over ein måned sidan vart levert inn på Kaldheim viss eg ikkje tar feil. Det er ein heilt vanlig sedan.

 

Fekk ein telefon frå ein kar for nokre veker sidan med spørsmål om eg var interesert i ein delebil. Han skulle kvitte seg med sin bil og visste at eg hadde ein slik bil. Hadde vore i kontakt med karen før men då gjaldt det ein delebil han hadde, men no har han to 123 stv til salgs.

 

Er nesten så eg får lyst til å slå til på tilbudet, men mangler plass. Trenger ny frontfanger etter eit lite møte med ein gjerdestolpe utan for huset mitt.

 

Kanskje litt gale å kjøpe ein heil bil for bare ein del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen eg skreiv om for over ein måned sidan vart levert inn på Kaldheim viss eg ikkje tar feil. Det er ein heilt vanlig sedan.

 

Fekk ein telefon frå ein kar for nokre veker sidan med spørsmål om eg var interesert i ein delebil. Han skulle kvitte seg med sin bil og visste at eg hadde ein slik bil. Hadde vore i kontakt med karen før men då gjaldt det ein delebil han hadde, men no har han to 123 stv til salgs.

 

Er nesten så eg får lyst til å slå til på tilbudet, men mangler plass. Trenger ny frontfanger etter eit lite møte med ein gjerdestolpe utan for huset mitt.

 

Kanskje litt gale å kjøpe ein heil bil for bare ein del...

 

Å uff!! en go 123 bil som ble skrota kan nesten grine blod!var det diesel o detta eller? årsmoddel? har ei stasjonsvogn delebil også ståendes jeg, er go frontfanger der trudde jeg,,, er til salgs visst du trenger! :)

x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan)

x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å uff!! en go 123 bil som ble skrota kan nesten grine blod!var det diesel o detta eller? årsmoddel? har ei stasjonsvogn delebil også ståendes jeg, er go frontfanger der trudde jeg,,, er til salgs visst du trenger! :)

 

Var no litt i tankane at om eg kjøpte ein bil til så hadde eg hatt deler til meg og kanskje andre, men viss du har ein fanger til overs så er det ikkje meg imot om det ikkje blir handel i juleferien min. Bilen som blei levert inn til opphøgging var ein bensin'er. Den var godt opprusta, men den gav bort litt deler til meg og ein 280 (126). Eg har også fått nokre felger som tilhørte 126'en. Det er dei som er avbilda på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår