Gå til innhold

16v topp på G60 motor

Ranger emnet


mortenwb

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

16v topp på G60 bunn gir ca 6,5:1 i kompresjon og bilen blir slappere enn en Golf 2 med 75 hk motor når ladetrykket ikke er der.

 

Til sammenligning har G60 8:1 i komp, 16v har vel 10,5-10,8 avhenging av motor og Audi S2 (som er en 16v med en ekstra sylinder og turbo) har 9,2:1

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
16v topp på G60 bunn gir ca 6,5:1 i kompresjon og bilen blir slappere enn en Golf 2 med 75 hk motor når ladetrykket ikke er der.

 

Til sammenligning har G60 8:1 i komp, 16v har vel 10,5-10,8 avhenging av motor og Audi S2 (som er en 16v med en ekstra sylinder og turbo) har 9,2:1

 

 

Blir ingen 16v konvertering ennå. Får se hvordan det går på Eu-kontroll på mandag først :thumb

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår