Gå til innhold

Har du sett min gamle bil tråden?

Ranger emnet


wildstyle

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne? DJ12751, 1,6 joker 1997-modell.

 

Bilde048.jpg

 

Solgte den vel i 2008 eller 2009, husker ikke helt. Den var visst rusten fikk jeg vite av kjøper, så det er spennende å vite om den fortsatt er på veien :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Stemmer nok det :) Skjønner godt att du savner bilen! Vanvittig god og morsom bil å kjøre!

 

Skal nok klare å hoste opp noen bilder etterhvert :) Har en worklog av bilen på Lazzaroni forumet (desverre nede for tiden)

 

 

Gikk inn på forumet og leste det du hadde skrevet om bilen! Artig at du har egen prosjekttråd om bilen :D Har laget bruker, så kommer til å følge med:thumb

 

Får ikke skrevet på forum enda, da brukeren ikke er aktivert av moderatorene, men hadde vært veldig fint med en oppdatering om hva som er gjort med Lanciaen :)

 

 

 

Mvh Cato

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hei lurte på om noen har sett gamlebilen til fatteren og meg, en blå/lilla golf mk3 PN skilter. Kjører vel rundt i Drøbak området (FILTVET). lurer på om bilen fremdeles ser like hel ut og har et godt liv. Har brukt en masse tid på denne og bilen er den jeg er oppvokst med. Hyggelig om noen kan komme med svar og evt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett min gamle bil? den ble solgt til en kar i Stavanger området, som skulle gå VK1 kjøretøy.. som klarte å kjøre motoren i stykker, selv om jeg advarte mot at hvis den begynner å tikke, sjekk støtstengene... ekstra fulgte med...

har sett den for salg igjen flere ganger, med ny motor medfølgende...

p1010131c.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den gamle transporter min? Ikke noe smykke, men pokker og god den var å kjøre, gikk rimelig og godt til å være en 102 hk. Det var denne jeg lærte å kjøre bil med, så litt nostalgisk er det....

 

Info: Kort 2003 modell 2,5 TDI 102 hk tornadorød med skyvedører på begge sider. Reg nr. BD 34950. Pappa kjøpte denne ny hos møller follo i september 2003 som en av de siste T4'ere solgt nye i Norge. Han brukte den frem til jeg overtok den i mars 2010 og hadde den frem til den ble solgt til Oslo bilhandel i mars 2011. Den var da gått 300 000 km. Et kjennetegn er at den har en en del bulker å skader i taket etter et takrass.

 

E10 Narvik - Kiruna sommern 2010

 

239-3.jpg

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Har leita lenge etter vår gammelbil.. Sjelden sak som ble feilsendt til Norge og kjøpt av min far. Bilen skulle egentlig til USA fra Belgia, men havna her i norge.. Var kun 1 av få slike i Norge.. Når vi hadde bilen fantes der 2stk i hele norge..

 

Hadde ALT av ekstrautstyr man fikk på den tiden, elektriske rullegardiner bak, El-Takluke, EL-vinduer x4, El-speil etc. etc..

 

Vi kolliderte å kondemnerte bilen, og solgte vraket for 25000kr.. Har sett på autodb eller finn at bilen hadde havna i senja/finnsnes-området og var lakket gul.

 

Er forresten en Volvo 264GLE fra 1980..

Regnr: HJ 37717..

 

Siste gang den var EU-godkjent var 13/11-1998..

 

Dersom noen vet noe om denne bilen, SKRIK UT! :D

 

 

Eneste bildene jeg har av bilen på dataen:

 

Bilde004.jpg

 

Bilde003.jpg

 

Bilde002.jpg

 

 

HJ37717, VOLVO:

HENNING LOVIN JAKOBSEN

LENVIK

Sist EU-godkj:03.07.2012

Neste EU-kontr:11.2014

Skyldig Årsavg:0

Omreg.avg:0

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Dette va jo en genial tråd!:) Har ikke hatt så mange biler selv enda, men min far hadde en BMW 750i E32 som jeg savner no så inn i svarte natta! Bilen hadde 5-trinns automat, EDC, "sportsstoler" foran og chippet til 340hk. Alle disse tingene er nokså sjeldent på disse.. Tror bilen befinner seg enten rundt Trondheim eller helt oppe i nord en plass... Kjenner noen til den, evnt tilstand?

12_zps69f5d115.jpg[/url]

Opel Senator A 3.0E, 1983
BMW 525 E12 (528i-motor), 1975
Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976

Mazda 616, 1976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår