Gå til innhold

FUNNET Mistubishi Lancer EVO 6 TME stjålet i valdres !! 50000.- I DUSØR FOR TIPS !

Ranger emnet


VWmannen

Anbefalte innlegg

Min Evo VI tme ble "solgt" på søndag kveld, i dag kom meldingen om at bankremissen var falsk.

 

Hadde bilen annonsert på finn.no, en person ringte og ville ha bilen. han skulle komme søndag, men det drøyde og drøyde. Han ringte flere ganger og beklaget at han ble sen. ca kl. 01.00 natt til Mandag 26.Juli møttes vi på Statoil i Bagn (Valdres) Da hadde han vistnok sittet på med en lastebil oppover, og blitt sluppet av der.

 

Handelen gikk veldig raskt, og kjøpekontroakt + bankremisse ordnet. I og med bilen er uregistrert, skulle vistnok en kompis komme ett par timere senere med henger å hente han og bilen. Har vitner på at 10min senere var bilen borte. Han kjørte nok avgårde uten skilter tenker jeg.

 

Han har ringt meg fra to forsjellige telefonnummer: xxxxxxxx og xxxxxxxx. Det førte nummeret er registrert på en som anmeldte identitetstyveri for ett par år siden. Jeg har snakket med vedkommende, og det var iallefall ikke han som ringte på bilen..

Nummer nr to har jeg ikke kommet noe lengre med.

 

Av spesielle kjennetegn kan det nevnes: Streamer i frontruta, sorte frontlys med xenon, orginale baklys men hvite de små bitene på bakluka som det er lys i, 3" mongoose eksos, større intercooler i fronten. Kilometerstand i instrumentene ca 43000km. Dobbeldin cd/md spiller, Øhlins understell.

 

Tips som gjør at bilen finnes igjen belønnes med 50000.- cash i hånda !! No questions asked!

 

Jan Brede

 

20091005286_G.jpg

86_680016431.jpg

Endret av VWmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han holder der i bakdøra på min Audi S6, bilen står innelåst i garasje til politiet ser i stand til å ta fingeravtrykk fra den. "Vi får se på det over helgen...."

 

Denne mannen SKAL jeg finne, noen vet hvem han er... og jeg er villig til å betale for informasjonen.

 

Jeg vet det er flere der ute som har spesielle krav i forhold til å komme med informasjon. Om det gjelder penger eller diskresjon, så kontakt meg !!

 

Jan Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongerått at du har bilder av vedkommende! Burde være smal sak å finne han ut i fra infoen du har skaffet til veie hittil. Håper bare du får tilbake bilen og, og at politiet er normalt behjelpelige, for ville vært kjipt å bli nedprioritert med så mange hjelpespor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg fant denne på lørdag, så ringte VWmannen og delte opplysningen utifra bilen jeg hadde kommet over, men var en identisk, men manglet litt diverse overfor hans bil. Men det rare var at det var skilter på som var regga på en EVO2? Eller så husker jeg feil ifra hva Jan sa til meg. Dette var forøvrig på Stord, sør for Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg fant denne på lørdag, så ringte VWmannen og delte opplysningen utifra bilen jeg hadde kommet over, men var en identisk, men manglet litt diverse overfor hans bil. Men det rare var at det var skilter på som var regga på en EVO2? Eller så husker jeg feil ifra hva Jan sa til meg. Dette var forøvrig på Stord, sør for Bergen.

 

Hei. og takk for samtalen.

Bilen du refererer til er en Lancer EVO VI RS2, dette er en lettvektsutgave av samme bil, den omtalte bilen er ombygget utseendemessig til TME versjon.

 

Tips ang navn på personen er fortsatt meget velkomne ! Politiet har tatt DNA prøve av ett håndtak han holdt i, og jeg har flere uavhengige kilder som peker mot en navngitt person. Men flere er alltid bra.

 

Jan Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår