Gå til innhold

OK, har brukt drøyt 20-30 timer og det funker ikkje

Ranger emnet


VoO0m

Anbefalte innlegg

: D ok daa skal vi komem til saken,

 

eg har enkelt og greit kjøpt ett mtx sett , med ferdig bygd kasse og 2x 12 elementer , med forsterker på 500w rms som fulgte med,:pepsi:

 

og det som er problemet er av ein eller aen grunn så funker anlegget UANSETT når bare tenninga står på da kan du spille på max konstant til batteriet dauer, men med motor i gang, så funker det non ganger i opptil 40min meir / mindre, det bare slutter å funke...

 

 

diskantene funker alltid uansett, men det er bare snakk om bassern, og det som skjer er att den gir bare ujevn dunking, akkuratt som den ikkje får nok strøm av no slag.

 

har jorda på baklykta si jording, så det burde vær bra nok, har målt spenninger, og det er ca. 12-13 uten motor i gang med motor i gang så går det alt mellom 12-15.

 

alt er koblet riktig, og alt funker , uten om det problemet med bassern : D har brukt veldig mange timer på å prøve å fikse dette, men klarer enda ikkje å finne det ut så derfor spør eg her : D takker for svar <3

vist no info du trenger så spør så svarer eg det eg kan : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklykta sin jording er sjelden bra nok. Bør jordes for seg selv, og det skikkelig.

 

ja eg å var skeptisk til den, men har målt osv og er ganske sikkert på den e bra nok, skal legge dobbel jording, men er veldig sikker at det ikkje er problemet siden det funker når anlegget kjører for fult med bare tenninga på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordig BØR alltid være i bolten til beltelåsen under baksetet!! kjører du jording i låsen til luka eller andre småplassser, ender du bare med og brenne forsterkeren....og ikke ta no dobbel jording jall... sett en SKIKKELIG jording der jeg sa!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordig BØR alltid være i bolten til beltelåsen under baksetet!! kjører du jording i låsen til luka eller andre småplassser, ender du bare med og brenne forsterkeren....og ikke ta no dobbel jording jall... sett en SKIKKELIG jording der jeg sa!!

 

jajaaj, skaaal vell få fiksa det, men tviler enda på att det e problemet -_-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår