Gå til innhold

Har jeg bare hatt maks uflaks eller?

Ranger emnet


duxx0

Anbefalte innlegg

Kjøpte i okt 07 MINI One fra 2002

 

Følgende ting har gått på denne:

 

- Elektrisk fordeler (dyrt)

- Servopumpe (dyrt)

- Kjølevifte

- Termostat

- Låsekasse førerdør

- Alle kabling til airbagger (dyrt)

- Viskermotor bak (dyrt)

- Muligens girkasse alacocaina (vanvittig inni helvetes dyrt (får vite på mandag) )

:ex_machin

 

Er så jævelig lei, og vil ikke anbefale noen (som ikke har GOD råd) å kjøpe MINI :(

 

Hvis det er girkassa som er gått (type 35 000kr ++) vil de totale utgiftene på rep på ca 2.5år beløpe seg til 80-100 000kr :fuckme2: )

 

Er det bare min uflaks som er så grenseløs eller er MINIer en veldig morsom møkkabil?

 

Er vel ikke mange som kan skryte av å ha nedbetalt bil, men lån på betaling av reparasjoner....

Endret av duxx0

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig lurt på bruke Autozentrum til slik arbeid, hehe.. de er dyre,aaaaaalt for overprisa.

 

Tør ikke regne hvor mye jeg hadde i kostnader med MINI, kan si deg at jeg brukte mer cash på MINI når det gjelder servicekostnader enn Ferrari og Porsche:oohh

 

Noe annet, BMW er veeeldig vanskelig når det gjelder garanti etc. her bør Bavaria bli bedre.

 

 

 

girkasse OG clutch + muligens svinghjul.. :ex_machin

 

42,500,- på autozentrum

 

er jo hvertfall bra at jeg IKKE trenger bilen i jobb..

 

velvel får håpe det dukker opp en brukt/overhalt girkasse i nærmeste framtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tør ikke regne hvor mye jeg hadde i kostnader med MINI, kan si deg at jeg brukte mer cash på MINI når det gjelder servicekostnader enn Ferrari og Porsche:oohh

 

Noe annet, BMW er veeeldig vanskelig når det gjelder garanti etc. her bør Bavaria bli bedre.

 

Prøver å få brukt/overhalt girkasse på nettet, kjøper ny clutch og møyligens svinghjul for deretter å prøve å finne en mekaniker som kan gjøre det kritthvitt (eh.)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår