Gå til innhold

Bremser C200 CDI Sportline 2006 mod


olaover

Anbefalte innlegg

Trenger litt informasjon ang bilen jeg har kjøpt. En 2006 mod C200CDI Aut Sportline sedan.

Jeg synes calipter og skiver er i en ganske så enorm størrelse foran på denne bilen i forhold til andre både C200 og C220 cdi, Skivene er hullborra og det står Mercedes-benz i grått på calipterne. De fyller også helt ut på de felgene i 17t som står på.

Er ulik dim foran og bak,225 foran og 245 bak. Er dette en del av sportline pakken og isåfall hva slags type bremser er det??? Hvilken anbefalt dim bør jeg ha på vinterdekk/felg til denne bilen?? Håper noen kan svare meg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår