Gå til innhold

Sommerbilder av din Mini Cooper

Ranger emnet


E30316

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vakker bil du har der, folkens jeg så min gamle MINI i Oslo.. endte med at jeg kjørte etter ham med en halvtime haha...

 

Den er ikke så verst, takk skal du ha. Veldig fornøyd med felgene, men tror de hadde sitti enda bedre på bilen med litt senk... Så hvis noen har tips å komme med, så! :hug: Bilder av gamlebilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vakker bil du har der, folkens jeg så min gamle MINI i Oslo.. endte med at jeg kjørte etter ham med en halvtime haha...

 

Hehehe! Det gjorde pappa en gang. Han så en bil som han hadde hatt for 20 år siden, fulgte etter fyren til han stoppa, og gikk og prata med han. Jeg syntes det var utrolig flaut den gangen, men nå forstår jeg han :D Nå har jeg aldri solgt noen av mine biler- blir for glade i de, men om jeg hadde solgt en av de og sett den igjen, hadde jeg forfulgt den nye eieren og sørga for at han passa på skikkelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren ble sykt redd skal jeg si det, kjørte ganske lenge etter han.. tuta noen ganger samt blinka med lysa for å stoppe ham, men han ville ikke stoppe :vampire:

 

 

Hehehe! Det gjorde pappa en gang. Han så en bil som han hadde hatt for 20 år siden, fulgte etter fyren til han stoppa, og gikk og prata med han. Jeg syntes det var utrolig flaut den gangen, men nå forstår jeg han :D Nå har jeg aldri solgt noen av mine biler- blir for glade i de, men om jeg hadde solgt en av de og sett den igjen, hadde jeg forfulgt den nye eieren og sørga for at han passa på skikkelig:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senshi, nå må du oppdatere tråden din med bilder info etc.

 

Har ikke gjort så veldig mye med den i det siste. Skulle egentlig selge den i år, men fikk aldri tid. Nå står den i garasjen og koser seg. Kommer med litt bilder så snart det blir bra vær i denne regnfulle byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår