Gå til innhold

Sommerbilder av din Mini Cooper

Ranger emnet


E30316

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke akkurat! :drunk: Da kan jeg meddele at jeg har knust Aerofronten min og søleplata under motor... Bare fronten kom på nesten 10 000, så da bestilte jeg et nytt aeorsett. Kjekt å ha litt liggende. KAN selge bakfanger, og venstre kanalskjørt dersom noen har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det sterkt :) Må tenke litt på saken, er litt blakk etter ferie. Men du skal bare selge venstre sideskjørt- ikke høyre?

 

Okei, bare å tenke i vei. Delene kommer neste uke, og ligger i kjelleren så lenge... Nei, høyre skal jeg bruke selv. Det har en liten sprekk helt bakerst. :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.... Fantastisk... Biltur i Mini er rått... Jeg har meg en lengre biltur minst en gang i året. Mini'en trenger en luftetur :D

 

Synd du ikke hadde mer bilder... Men når det er sagt, så kom jeg til å tenke på at jeg ikke har noen bilder av bilen min fra alle bilturene jeg har hatt de siste årene.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, enig i at man trenger en tur i blant. Har vært i fødelandet (England) en gang, Italia en gang, et par ganger i Tyskland pluss et utall turer til Sverige samt denne siste turen. Runder snart 100K nå. ikke verst med tanke på at bilen er 3 og et halvt år gammel :-)

Fikk endelig kjørt speedometeret i bunnen denne gang. Men det var ikke på Autobahn, det var på vei hjem gjennom Sverige. Det kom en annen CooperS og ville leke ;-)

Endret av viden
Lagt til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_3007.jpg

Ingen av mine minier dette her da, men GPen er ikke så verst den heller ;) Jeg har også kjørt nedover i Europa nå i sommer(Norge, Svergie, Danmark, Tyskland, Østerike, Sveits, Lichtenstein, Italia, Monaco og Frankrike). Vi brukte(dessverre? Heldigvis?) gubben sin bil, så ble lite med minibilder fra turen.

 

Møtte en mini som gikk noe så voldsomt i Tyskland! Dro helt utrolig, og på nåla i bilen vår viste speedometeret 250!(Er ganske nøyaktig, men kanskje 240 i reell fart da). Gubben måtte spørre meg om det virkelig bare var 1,6 som satt i nye cooper Sen hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår