Gå til innhold

Streetmeet ingierstrand 4 september 2010

Ranger emnet


asus1

Anbefalte innlegg

Med andre ord, du har fått bøter for å kjøre for fort, klipt skilter av halvshabbye biler da eller?

 

nei, har 2 bøter for uaksomt kjøring. de driver å ødelegger for de som vil ha det gøy

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med en "strøken" Volvo 240!

 

Den er rullemalt grønn nå, men skal ikke se bort ifra at den er gul og blå før meetet :win

 

Så er nok ikke vanskelig å gjenkjenne den! Så er sikkert bare å komme bort for en bilprat hvis du ønsker det ;D

 

Skal også bringe dette videre til venner og uvenner!

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med en "strøken" Volvo 240!

 

Den er rullemalt grønn nå, men skal ikke se bort ifra at den er gul og blå før meetet :win

 

Så er nok ikke vanskelig å gjenkjenne den! Så er sikkert bare å komme bort for en bilprat hvis du ønsker det ;D

 

Skal også bringe dette videre til venner og uvenner!

 

 

hehe kult:D

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
jaja jenter.. bare å skryte om det et år i forveien så til og med swat fra usa rekker å komme bort dit for å legge ræva deres i bur

 

Sikkert mange som får vite om slike treff gjennom forumet, hvordan skal de vite når og hvor det er treff? Med mindre man kjenner en som kjenner en som igjen kjenner en som har fått melding på mobilen om treff...

 

Er selv ikke helt inn i rånermiljøet, men jeg trives godt på streetmeet hvor man kan møte andre som kan biler og slå ann en prat. Jeg hadde ikke fått med meg mange av meet'ene om jeg ikke så det her på forumet

Endret av MB_300e
skrivefeil:)

'90 Mercedes 300e

Tysk stål med 180 gamp knuser deres riskokere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Syntes det var helt kurrant igår jeg. Kanskje litt få biler som var utpå, og polti kom ganske kjapt til skedsmo og xxl, men ble jo noen biler, til tross for at noen idioter skrev på facebook at det ikke ble noe av..

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetmeet ingierstrand 4 september 2010

Streetmeet ingierstrand 4 september 2010

Streetmeet ingierstrand 4 september 2010

 

BILDER

BILDER

BILDER

BILDER

 

NOEN SOM HAR BILDER FRA KVELDEN?

 

regner med at dette er din første streetmeet?... Du var ikke poppis nok desverre! ingen bilder!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo, det er nok selve staten norge du skal være sinna på.

 

Tror egentlig han burde være mest irritert på seg selv... :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår