Gå til innhold

83' Mercedes W123 230E Eu-ok osv.

Ranger emnet


RallyAlex

Anbefalte innlegg

Sliten bil til salgs med høy km, men utrolig lettstartet motor som aldri stopper. Den hadde stått 1 måneds tid da jeg startet den opp forrige uke for å flytte den fra Førde til Bergen og da startet den raskere enn man får sagt bolle. Alvorlig talt, den startet dønn med engang.

 

475000 km.

Eu-ok til 31/10-2011

Årsavgift betalt.

Ny Clutch samt ny hovedsylinder og slavesylinder for 1.5 år siden.

4-trins manuell.

Soltak.

Følger kun med sommerhjul 14" AMG Penta kopier. (Laget av mueller eller lignende) Svart med chrome kant. Passer bilen veldig bra.

Deilig interiør men er førersete er litt slitt med en rift ca 10 cm i sete.

 

Står uten skilter men de er bare å hente.

 

Speedometerwiren røk for litt siden på 473' har ikke kjørt mye etter det siden jeg mistet lappen og bilen har vært i beslag hos politiet. (hehe) Har vært i mitt eie siden februar og da hadde den gått 470k og speedoe virket da så om det skulle være tvil kan tidligere eier bekrefte det.

 

Fotbrekket må strammes eller skifte wire.

 

Wiren til panserhendelen er røket, men kan fortsatt åpne panseret ved hjelp av tjuvtriks.

 

Frontruten har en fin lang sprekk. Tante politi som var litt for ivrig. Men delskasko er jo bare noen hundrelapper dyrere enn ansvars så er ikke akkurat det største problemet. Kan muligens være behjelpelig med å ta det på min forsikring men det kan ikke skje før skilter kommer på.

 

Vil helst ikke selge men det må vekk siden den tar 1 av 2 parkeringsplasser ved "landstedet" vårt og hele familien klager på meg vær eneste dag.

 

Bilen kan prøves 1 km eller 2 uten å stresse med å hente ut prøveskilter. Men lengre enn det kommer du ut til hovedveien og det er vel ikke akkurat et sjakktriks.

 

 

17399

17400

 

Bildene er halv år gammelt og det er en liten luring som har tatt bildene og den framstår der litt penere enn det den er.

 

Felgene på bilde med piggdekk ligger i gamle garasjen i Førde og kan hentes når som helst.

Flere bilder kan fikses på mandag.

 

Tenker meg 7000 for den. Bilen står noen minutters kjøring fra Flesland, Bergen.

Endret av RallyAlex

Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår