Gå til innhold

hva ville du hørt på by`n??

Ranger emnet


morpheusbd

Anbefalte innlegg

Vil helst høre rock uansett hvor jeg er. F.eks Dio - Holy Diver, omtrent alt av AC/DC, Disturbed, Kiss osv. Liker også CCR, norsk country og sånt.

 

Er så jævlig lei alt som heter techno, hiphop og rnb, som blir ihjælspilt på radioen hver dag,

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all slags country/folkemusikk eller rock.

 

Jeg drar absolutt aldri på by'n for å feste, liker bedre private fester/gamle festlokaler/låvedans/festing ved tjern lengst mulig unna byer, men regner med at det er festlåter du er ute etter, så here it comes:

 

e-76 er beste norske bandet, så har du selvsagt rune rudberg, hellbillies, vassendgutane, staut osv osv

 

E-76 har jo f.eks legendariske ungkarsfestivalen som er en hit uansett hvor den spilles:

 

 

ellers så er disse helt råe på fest, feks bonnie tyler med bitterblue:

 

eller:

 

http://www.youtube.com/watch?v=oL28uVYe1A0

 

 

det er altfor mange sanger å nevne alle, men plukka ut noen få favoritter, selv om mange flere burde vært med.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst gammal rock hos meg og, men bør ikke være for ekstremt, men noe som alle folk har et forhold til. du har jo for eksempel KISS, AC/DC, Europe, Scorpions, Guns n Roses og Bon Jovi :)

 

ja kiss, ac/dc osv

 

Plumbo er jo go Fest musikk

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst gammal rock hos meg og, men bør ikke være for ekstremt, men noe som alle folk har et forhold til. du har jo for eksempel KISS, AC/DC, Europe, Scorpions, Guns n Roses og Bon Jovi :)

 

Nå snakker vi:) Bon Jovi med You give love a bad name, den introen er en sikker partystarter!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra lei av all den dritt musikken som er på fester fortiden!

Skjønner ikke folk orker å høre på det en gang, men det er no so.

Ville hørt noe god hiphop fra Pacewon & mr.green eller fra Jedi mind tricks. Eller noe fra Wolfmother ^_^ Og selvfølgelig litt fra det nye albumet til eminem.. Veldig mye jeg kunne hørt uten om det techno greiene som er no..

Just when I thought that I was out... They pull me back in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår