Gå til innhold

Golf II's prosjekt Golf Mk2

Ranger emnet


Golf II

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var den ***** menbranen under forgasser eller insprøtningen som var gåen :S

 

noen som vet hvor man kan kjøpe disse billig?? helst ny

 

Her har de flens: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Tenningssystem-og-motorstyring/Volkswagen/Golf/52807-FORGASSERTILKOPLING-VW-AUDI/

 

Angående de adapterene til høytalerne: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/343_423_677_707

 

Jeg sitter og ser på den linken fra biltema du sendte, og motorkoden på min motor er RP og står desverre ikke der, så må vel litt opp i pris, har sett at de ligger på rundt 500kr på møller.

 

 

og på de høytaler dekslet, så var det der jeg bestilte fra faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser på den linken fra biltema du sendte, og motorkoden på min motor er RP og står desverre ikke der, så må vel litt opp i pris, har sett at de ligger på rundt 500kr på møller.

 

 

og på de høytaler dekslet, så var det der jeg bestilte fra faktisk :P

 

 

Hvis du drar innom biltema og sammenligner den du har med en av deres så tror jeg at den ene de har er helt lik den du har. Når jeg byttet min var jeg innom og de hadde tre forskjellige og da mener jeg at jeg så en slik som du har.

2000 Subaru Forester S Turbo

TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant

X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant

P 1989 VW Golf <p>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drar innom biltema og sammenligner den du har med en av deres så tror jeg at den ene de har er helt lik den du har. Når jeg byttet min var jeg innom og de hadde tre forskjellige og da mener jeg at jeg så en slik som du har.

 

jeg får bare et problem, det er at den biltema'en vi har her har bare 70% av vanlig biltema har, så man må bestille om man skal ha noe :S men har noen kontakter igjennom meca som jeg kan bestille billig igjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

da ble det en oppdatering som ble ganske sein, men bedre sent en aldri :D mye har blitt gjort siden sist jeg postet noe :D

 

 

så ble det noe bilder :P

 

IMAG0136.jpg

så ble alu felgene satt på, så er et steg nermere til at bilen er godkjent.

 

IMAG0140.jpg

har pusset ned senter på bremseskive og calipper og lakert calipperen rød og skiva sølv, men det på skiva vises ikke på bildet :S

 

så har jeg fikset så det er litt lys i bilen, som f.eks dashbord å cupeen :P bilder av det jeg har satt inn.

IMAG0146.jpg

varmeapperat styringa :P

 

IMAG0147.jpg

IMAG0148.jpg

det ene dørtrekket (har gjort samme med alle 4

 

IMAG0149.jpg

oppe i taket, det lyse du ser nederst er gjenskinn av CD spilleren, men de 2 blåe er der sveiva til takluka er

 

IMAG0151.jpg

oversikts bilde av alt, stolene er ute på dette bildet men.

 

IMAG0152.jpg

dørhandtaket, som dere kan se hvor dioden sitter

IMAG0153.jpg

ser hele dioden xD

 

 

måtte jo ha ett sommer bilde også :D

IMAG0163.jpg

legg merke til diode stripene jeg har instalert under fangeren :P

 

 

så har jeg fått skaffet meg subb elementer til bilen, resten får komme når jeg får mere penger :P

IMAG0177.jpg

IMAG0178.jpg

 

 

så har jeg noen bilder av det jeg holder på med før øyeblikket, og det er bagasjeluken som jeg har som forige eier har bygd om til "clean looc" luke som er dårlig arbeid, så måtte fikse opp på dette, så noen flere bilder :P

bildene snakker for seg selv

IMAG0181.jpg

IMAG0182.jpg

IMAG0184.jpg

 

så har jeg tatt bort VW merket og GOLF merket bak, har bilde av der GOLF mekre var, med masse støv av sparkel.

IMAG0183.jpg

 

 

 

sty for dårlige bilder, alt er tatt med TLF'en, men skal få til bedre bilder etter hvert, og alt av intereør er satt i bilen, men har ikke bilde av dette.

 

og er det noen som har en 90 fanger fram som de vil gi bort eller selge billig rundt nord trøndelag helst namsos/overhall/grong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for svar ja.

 

ikke så mye som skjer for tiden, jeg har flyttet på hybel, så har sånn små problemer og flytte meg 10mil en vei for og holde på med bilen hver dag, så blir bare helge arbeid på bilen for tiden.

 

men det siste jeg gjorde på bilen var og montere et nytt batteri så har jeg montert delvis et kabelsett i bilen også, mangler bare og trekke opp signalkabelen nå, så er det i box, men tror jeg skal vente med dette til eg får tak i nye signal kabler, men dette får være en vurdering sak til jeg får penger.

 

 

 

og bare kom med noen ideer om hva jeg kan gjøre med bilen.

 

Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Med de setene burde du ha trukket om dørtrekkene også, får opp helhetsinntrykket ganske mye, da skinnseter og stoffdørtrekk passer heller dårlig sammen. Evt så går det også å spraye de svarte, hvertfall midlertidig, Spraya mine gamle dørtrekk å de ble fine de, bare har good avstand til sprayboksen så går det greit å lakke stoff... eneste er etter ca et halvt år begynte fargen å slites vekk der jeg har armen min når jeg kjører...

 

Ellers er det akkurat plass til en dobbel-DIN DVD spiller om du kapper bort askebeger og den hylla over, så kan du evt montere sig-tenner og noe stash der spilleren er orginalt...

 

"China" dørhåndtak golf3 style er også en gammel men god oppgradering, finere og mer praktiske enn de orginale, fåres på ebay til forskjellige priser, de siste jeg kjøpte fikk jeg for under 5 $...

 

utenom det er det jo å bygge skikkelig SUB kasse baki, lag noe som passer som hånd i hanske baki, ikke bare en firkanta kasse...

Monovisker kan vere kult, panserforlenger, lakke speil i bilens farge, modde blinklys inn i speila? bare fantasien setter grenser om du er arbeidsom...

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår