Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
merce-123

Roadtrip 2010 - hvilke "striper" bør sjekkes ut?

Rate this topic

Recommended Posts

jeg og noen kompiser skal på roadtrip i sommer, eller har planer om det.

Hvilken striper bør sjekkes ut? og hva slags biler kan man forvente? tenkte jeg skulle handle meg speilrefleks for å lage en liten "reportasje" fra turen, bilder/film.

Tenkte en tur på ca 3 dager..

Edited by merce-123

verdal ja, det var alvorlig langt..hehe, men det er jo alltids en mulighet, takk for tipset. jessheim?!.. ain't my style.

veit ikke om det er noe treff på vestlandet eller liknende jeg, som er verdt å få med seg i slutten av juli?!

Fått tips om flisa(kaffegata) og lena på toten, veit ikke om det er noe liv der lenger?

hva med Voss? er det noe liv der?

Edited by merce-123

verdal ja, det var alvorlig langt..hehe, men det er jo alltids en mulighet, takk for tipset. jessheim?!.. ain't my style.

veit ikke om det er noe treff på vestlandet eller liknende jeg, som er verdt å få med seg i slutten av juli?!

Fått tips om flisa(kaffegata) og lena på toten, veit ikke om det er noe liv der lenger?

hva med Voss? er det noe liv der?

Personlig skulle jeg vært på roadtrip for å oppleve fete biler og showing hadde jeg nok tatt turen ut av Norge.

Råne norge er temmelig likt, du har gutta i 240 som står på burgern.

Gutta i cosworth som dundrer neddover E6 og de som er så opptatt av bilen sin at dem må ut å vaske den etter hver runde over stripa.

Da jeg får IQ'n i hus og får stivan opp, lagt den litt ned og fått på noen breie teipruller skal jeg med til Ringen å se hva slags tid den kan sette, mye bedre enn å reise i Norge å betale mer for en teltplass en hotell koster i tyskland. :naaaws

sant det du sier der! Sverige er jo et alternativ.. men der har jeg ikke den fjerneste anelse om hvor man bør dra for å oppleve litt cruising med en variert bilpark..

det er modig gjort at du går fir IQ, syns det kan bli tøft hvis du gjennomfører planene:) må jo være go-cart, så liten som den er, sikkert artig på svingete veier.

hehehe, stikker innom, det er en perfekt rute mtp på at det skal gjennomføres på en helg, også har jeg en kammerat som kjører langtransport som har spotta en del biler der på kveldstid, så kjenner jeg en fra raufoss og en fra flisa, så må vel innom flisa også helt på tampen av turen:P

Toten er pent :D Har vært mye pent av biler å se rundt her nå i det siste, og på fine dager er Statoil Mjøsstranda stedet å være, da de fleste enten stikker innom eller kjører forbi der.

God tur, og ta bilder!

Syns generelt det er utrolig mange småsteder rundtomkring i landet vårt som er fine og koselige, enten det er Setesdalen, Vestlandet eller Gudbrandsdalen. Skulle gjerne kjørt om vestlandet og om Voss, som er et rånested har jeg hørt, men har defekt turbo på bilen, så jeg tør ikke å kjøre lengre enn til Lillehammer.

Bilder blir tatt, men med vanlig kamera type søppel, men får gjøre de litt koseligere i photoshop.

Hoccy: hvor er mjøsstranda statoil forresten?

Edited by merce-123