Gå til innhold

Roadtrip 2010 - hvilke "striper" bør sjekkes ut?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

jeg og noen kompiser skal på roadtrip i sommer, eller har planer om det.

 

Hvilken striper bør sjekkes ut? og hva slags biler kan man forvente? tenkte jeg skulle handle meg speilrefleks for å lage en liten "reportasje" fra turen, bilder/film.

 

Tenkte en tur på ca 3 dager..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdal ja, det var alvorlig langt..hehe, men det er jo alltids en mulighet, takk for tipset. jessheim?!.. ain't my style.

 

veit ikke om det er noe treff på vestlandet eller liknende jeg, som er verdt å få med seg i slutten av juli?!

 

Fått tips om flisa(kaffegata) og lena på toten, veit ikke om det er noe liv der lenger?

 

hva med Voss? er det noe liv der?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdal ja, det var alvorlig langt..hehe, men det er jo alltids en mulighet, takk for tipset. jessheim?!.. ain't my style.

 

veit ikke om det er noe treff på vestlandet eller liknende jeg, som er verdt å få med seg i slutten av juli?!

 

Fått tips om flisa(kaffegata) og lena på toten, veit ikke om det er noe liv der lenger?

 

hva med Voss? er det noe liv der?

 

 

Personlig skulle jeg vært på roadtrip for å oppleve fete biler og showing hadde jeg nok tatt turen ut av Norge.

Råne norge er temmelig likt, du har gutta i 240 som står på burgern.

Gutta i cosworth som dundrer neddover E6 og de som er så opptatt av bilen sin at dem må ut å vaske den etter hver runde over stripa.

 

Da jeg får IQ'n i hus og får stivan opp, lagt den litt ned og fått på noen breie teipruller skal jeg med til Ringen å se hva slags tid den kan sette, mye bedre enn å reise i Norge å betale mer for en teltplass en hotell koster i tyskland. :naaaws

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det du sier der! Sverige er jo et alternativ.. men der har jeg ikke den fjerneste anelse om hvor man bør dra for å oppleve litt cruising med en variert bilpark..

 

det er modig gjort at du går fir IQ, syns det kan bli tøft hvis du gjennomfører planene:) må jo være go-cart, så liten som den er, sikkert artig på svingete veier.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, stikker innom, det er en perfekt rute mtp på at det skal gjennomføres på en helg, også har jeg en kammerat som kjører langtransport som har spotta en del biler der på kveldstid, så kjenner jeg en fra raufoss og en fra flisa, så må vel innom flisa også helt på tampen av turen:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toten er et veldig koselig sted, stripe eller ei.. Har du sol på turen er det ett av de peneste stedene i Norge spør du meg, og jeg har vært Norge opp og Norge i mente :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns generelt det er utrolig mange småsteder rundtomkring i landet vårt som er fine og koselige, enten det er Setesdalen, Vestlandet eller Gudbrandsdalen. Skulle gjerne kjørt om vestlandet og om Voss, som er et rånested har jeg hørt, men har defekt turbo på bilen, så jeg tør ikke å kjøre lengre enn til Lillehammer.

 

Bilder blir tatt, men med vanlig kamera type søppel, men får gjøre de litt koseligere i photoshop.

 

Hoccy: hvor er mjøsstranda statoil forresten?

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår